Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Apropå det, tycker ni att det är taskigt att köpa hornlösa föl med ehföräldrar för 500 och sedan skicka dem till frizonen för 1000? ;)

Verkligen inte!

Jag måste erkänna att jag har en lite tvärtomhobby:angel: Jag brukar hålla ett litet halvt öga på försäljningarna för att se om man kan fynda 20+ hästar.. Men jag orkar aldrig följa upp om det inte är mindre än typ en timma kvar, så då brukar jag trissa upp priset:o:angel: Mest för att jag fått för mig att det är småtjejer som missat att man får pass för hästar över 30 och equusen har ju inte kostat mig i princip nånting:angel:.. Tänker att försäljaren iaf borde bli glad när den kanske får 20-30000e istället för 2000 och kanske kanske vinner jag auktionen även om jag inte sists-sekunden-budar
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :banana::bump: Köpte igår ett till hornissto, och idag bytte jag kön på ett av de andra stona, betäckte båda stona med den nyblivna hingsten och TADAA tre hornisföl varav ett tvillingpar!! :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

GRATTIIIS!! :banana:

Tyvärr fortfarande inga föl här, men nu har jag samlat på mig 3 ston att betäcka ikväll!
-En Travare
-En Akhal-teke
-En Lusitano

Nån som vill ge privat betäckning tar jag gärna emot :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

att flytta 30+ hästar från ett stuteri till ett annat, utan att ha pegasus kontot är dryyyyyygt :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Skulle kunna skicka en privatbetäckning till ditt travarsto, men min kille har bara GP på 381.:D

Förövrigt är jag också trött på enhörningarna. Har bara gjort ett försök om dagen, orkar inte sitta med det. Har lyckats få ett enhörningsföl och nu börjar stoet mitt bli gammalt.:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Är i stort behov av en Svart Orkidé, men kan inte göra byten igen förrän om typ 13 timmar. Någon som har en över som kanske vill ge den som gåva till lilla mig? :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

EN liten hornis-hingst!!! :bump:

Ska jag bara försöka skrapa ihop ÅP för att åldra fram dom andra två...
*blink blink* :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

dramatik + cambodia: Tack, och GRATTIS till er också! :bump:

Tyvärr hade jag inte lika mycket tur vid 18:23 betäckningen, och nu är mina ÅP slut... :p Så vi får väl se hur det går, skulle vara så kul att kunna samla alla hästar. En gudomlig häst skulle ju inte sitta fel liksom :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Om du får ett hingstföl kanske vi kan byta??:laugh:
Fick ett nu! Men vill ju inte att han ska betäcka sin mamma sen :o;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

fick mig en liten hingst av tre nu :) har jag räknat rätt så behöver jag bara tre hornisar till. Dock börjar ÅP sina, sparar alla mina misslyckade som ÅP-fångare, får hoppas bara att jag får ihop tillräckligt.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha fast jag bytte kön på mitt sto och lät henne/honom betäcka sin mamma... :o:angel: Allt är tillåtet i krig och...öhh... hästspel på nätet ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vad har du att byta med? :) Jag kan skicka en som gåva om du skickar bytesprylen sen när du kan? :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Hehe, fick ett mail om en som ville köpa en av mina hästar. Hästen i fråga är en inte speciellt bra spanjor, men hon har både guldäpple, helios stråle och en hel del annat så jag vill inte sälja henne för bara equus. Så jag sa att 2 pass vill jag nog ha. Fick till svar att det kanske går "men jag måste bara övertala mamma först".... :D Så jag sa att hon fick höra av sig ifall det gick :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
240
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 063
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp