Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Åh, vad trögt det ska gå med enhörningarna nu då! :( Har inte fått en enda varken igår eller idag, och då har jag betäckt två ston tre gånger om dagen... Suck!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag har betäckt tre ston 2-4 ggr dagligen sedan eventet började + att jag använt f-spön vid några tillfällen. Har hittills lyckats skrapa ihop tre hornisar. Alla hingstar, såklart. :p
Men mitt ena sto är snart 30 år gammal och är betäckt 12 ggr och har bara fått hornlösa! :eek: Det måste vara något fel på henne... Sist la jag ett f-spö på henne då jag tyckte att statistiken talade för en hornis, men tji fick jag. Vågar jag ge henne ett till spö den här gången?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Knapp

Går dåligt för mig också med hörningarna 0 av 8 möjliga. Jag brukar få hörningar lättare än så annars. Märks verkligen inte att chanserna ska vara bättre nu:crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Verkar som att flera har problem ja... Jag satte också f-spö på min men självklart blev det två hornlösa typer :p Jag vet inte hur man ska göra, känns onödigt att använda det om det blir hornlösa, men man tänker ju att OM det blir med horn så är det ju skitbra...

Förresten, jag har filosofens sten på ett av mina enhörningsston, visst kan hon bli betäckt hela livet då?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja, det kan hon. :) Så det är väl bara att kämpa på. Suck! Bytte kön på mitt ena hingstföl och åldrade upp "henne" så nu ska den också betäckas. Tihi, det ska bli intressant att se om jag lyckas med fyra betäckningar på en gång. Jag är inte så snabb och smidig. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Åh vad bra. Då är det bara att köra på! Sitter uppe och väntar på betäckningstiden 21:58, borde egentligen gå och lägga mig eftersom jag inte mår så bra, men jag vill ju få enhörningar... :angel::D

Haha, lycka till! :D Jag tycker två stycken är alldeles tillräckligt :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag har fått ihop 6 enhörningsföl så här långt, borde inte vara något problem att få till 3 till, men man vet ju aldrig.

Har inte bestämt mig om jag ska lägga alla ymnighetshorn som behövs för att få alla hästarna, det är ju väldigt många som behövs.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag lyckades betäcka alla och min transa fick en hornis. :D Gammelkärringen blev av med sina morfeus armar nu, men hon har fortfarande inte fått en hornis. :mad: Har en kvar att åldra nu så jag hoppas hoppas hoppas på en till.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men jisses vilka segproppar ni har till enhörningar :P
Mina kläckte ur sig 9horn första dagen dem :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Är uppe i 86 poäng nu på Cochise, så behöver några fler gratulationer! Heter lanjri på howrse om ni har lust att hjälpa mig :):angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Varför kan jag inte hitta en burk med fett trotts att jag ställer hästarna i boxen?:confused:

Skuggan_
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Tack för alla gratulationer! Behöver bara 3 till nu :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du fick en av mig :)

Är det någon som kan hjälpa mig med ett passköp? reservera i så fall en häst åt mirtai för 1 281 900!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
241
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 064
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp