Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Inget stjärnfall här inte. Och så råkade jag ut för en sån där unge som vill köpa ens bästa hästar för ingenting. Jippi.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Åh, fick ett stjärnfall till men hann knappt tänka innan jag hann trycka :P
Fick iallafall 3000, som behövdes då jag lyckats göra mig pank... igen...:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Meeen vad trögt det går att sälja hästar nu dååå!
Har bla fina Tinkrar till salu om nån är intresserad :idea:
(pris kan diskuteras)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Om du säljer Tinkrar så är jag säker på att det är samma unge du haft problem med som kontaktade mig. :p
Hon ville köpa en Tinker med 380+ i GP och när jag skrev vilka jag kunde tänka mig att sälja och för hur mycket så erbjöd hon en mindre summa equus för mitt ena sto som har över 391 i GP...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Garanterat samma :p
Mina har 380+ iallafall, och hon erbjöd 500-900... sen när jag sa att det var för lite gav hon 1000-1500 :rofl:

Smått irriterande, men ibland ganska komiskt också:D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hörru! Försökte lägga till dig som vän, men det står att jag redan skickat en vänförfrågan. Det visste jag inte att jag hade gjort... Och i så fall har jag ändå inte fått något svar på den. :p

edit

Fast nu stod det att vi är vänner och varit det i 26 dagar.. Ehh... Howrse glömde nog bort det nyss
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hihi! Va lustigt :D
Nu måste jag ju fundera över vem du är... (kan ju iof kolla bakåt i tråden vad du heter men... :p)

Var inte så svårt att lista ut då jag bara hade dig som jag varit vän med i 26 dagar :rofl:

Nappade till mig en häst från dig nu också :D
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Åh, tänkte ju fråga samma sak men... sen fegade jag ur :o
Men det vill jag gärna:laugh:
Borde sova typ redan, haha, men vi kan ju höras vidare på howrsemailen!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tsss... De är för roliga, de där ungarna. ;) Bara för att vi äldre spelare finns och kanske får köpa pass utan att fråga mamma och pappa, så ska vi sponsra dem. :p

kl

Två av mina tre pälsar gick vidare till röstning. :D Min pumpaponny och min gröna drake. Weeiiii!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL
Kära bukefalister och howrse spelare allt ni snackar om är rena latinen för mig, kommer jag fatta när jag spelat lite längre eller är det kört:confused::D

Skuggan_
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kära Skuggan_! Det beror på om du är lättlärd eller trögfattad. ;)

Nä, men det är klart du kommer lära dig! För mig tog det i alla fall någon månad innan jag började begripa något sånär vad jag pysslade med. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 065
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp