Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Jahapp här hade man tänkt börja spela lite igen för att ha nåt litet att göra när jag inte har råd med WoW.. Men inte fan kommer jag igår vilket lösen jag hade eller vilken server som var den "första" som jag kommit längst på x,D Jag som hade så fina Marwaris:(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha inte jag iaf, har själv 5 st :p

kl

Har ÄNTLIGEN fått internet på min dator! Har bara haft begränsad tillgång de senaste ca 2 veckorna så jag har inte kunnat sköta om mina hästar så mycket :p Inte för att de lider, men jag känner mig lite efter. Har en hel hög med föl jag måste ta hand om bland annat.

Snart klar med målen också, har bara dessa kvar:

1. Var med i 100 tävlingar med dina hästar

2. Nå 59 dagars tjänstgöringstid

3. Hitta ett Ymnighetshorn genom att öppna ett Ymnighetshorn

Det sista kan ju iofs ta sin lilla tid :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag vill gärna ha en! Alltid bra att ha i reserv, klantig som man är ibland.. :angel: Jag kan dock inte göra fler byten den här veckan, men du kanske kan ge en som gåva? Heter lanjri på howrse :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag har också målet "Hitta ett ymnighetshorn genom att öppna ett..", och det är mitt allra sista. Lagom segt :d
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Tiggarbrev på G! Känsliga läsare varnas!

;)

Har panik efter ÅP, håller på att bluppa ett sto och väntar på att hon ska bli 3 år så hon kan få Morfeus armar... Har gått igenom alla mina hästar, men de var snåla idag. Om nån känner sig generös så heter jag kalaspinglan på Howrse :)

Om nån dag spräcker vi 500-gränsen för Lusitanos :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag skickar ett ÅP när du besvarat vänförfrågan. Har gott om ÅP nu då jag inte orkat spela så mycket senaste tiden.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kommer inte ihåg om jag frågat, eller om jag missat svar isf,, Men vill du ha tillbaka Yot?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Någon som är inne nu på morgonen (innan 09:30) och vill hjälpa mig med passköp? :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nu är jag visserligen för sent ute, men kan hjälpa dig sen om du hjälper mig med samma sak:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Jag är på mitt generösa humör idag, så Snyggve har fått ett ÅP och _CorpseBride_ en rova. :D
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Till mitt sto Fantasia. Hon är inte så himlans bra (GP på 422) och skulle behöva en ny grand prix-häst... Så en lagom bra hingst som är fullbluppad och med hög fp typ :p Så hög GP du kan tänka dig men en bit över det hon har vore super :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 071
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp