Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Någon annan som förstår sig på howrses färdighets system?

Om båda föräldrarna har ca 820 i färdigheter som full blupade och helt fetstilade , så kan ju int för fan barnet få endast 602 i färdigheter som full blupad och helt fetstilad. Dessutom har mamman exakt samma sm föremål + är endast några år äldre.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kan ju bero på hur mycket lektioner som getts och om hästen har ungdomens vatten (alltså åldras bara 1 månad åt gången istället för två) och i så fall kunnat få dubbelt så många lektioner
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Färdigheterna går att räkna ut redan vid födseln.

Genetiken + medfödda färdigheter + lektioner. Sen om man ger molntappar kan man ju tillgodoräkna sig ännu fler lektioner.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men gud förlåt jag glömde bort det! :o:o:o blev så mycket nu på kvällen. Suck... datorn är avstängd nu och jag ska precis krypa ner i sängen. Får tyvärr ta det en annan dag. :( sorry...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag stör mig lite på att man inte hamnar på förstasidan när man loggar in :mad: Jag missar alltid allting, tur att Buke finns... Även om just September-kalendern upptäcktes i spelforumet på Howrse.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

mysko, det gör jag...


och *kl*

nån som vill hjälpa med ett passköp? :D
reservera en pålle till Siri1 (840 000)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag reserverar en till dig, så kan du hjälpa mig med samma sak sen och reservera en till mig för 840 000 + 252 000 = 1 952 000. Tror det blir rätt?:)

Edit: Såg att det bara går upp till 1 000 000 equus, så du får reservera två:)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har någon lust att hjälpa mig med passköp idag? :) Ska inte glömma den här gången :o:p Reservera en häst till zassoo för 287500 e!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl.

Hjälp vad trögt det gör att sälja hästar!!
Ingen som söker bra Connemaror? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Någon som skulle vilja köpa en häst för ett pass för att sedan sälja tillbaka för samma? Har det målet nu.:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tack!:) Har reserverat en åt dig.

Förresten, ingen som råkar ha en icke speciell och icke odödlig häst över 30?:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 070
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp