Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

En som ligger på 36 plats i Eliten för Connemaror, 18 plats i snabbhet och 16 i galopp :) Jag har fler däromkring. Heter Torsdag om du vill gå in och titta, vid intresse är alla till salu, även om dom inte ligger ute på marknaden. Alla hästar har även >Mycket< utrustning!

Kul att du kanske är intresserad :idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

fråga:
vad menas med erhåll 1,2 genetisk potential genom att leka med 2 föl du avlat fram? det har jag gjort, lekt alltså o inte hände nåt.


tack annars till den som svarade mycket bra på min förra, otroligt invecklade fråga. jag hade inte fattat att man kan klicka på kännetecken, genetik och bonus..
:o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Från att fölet är 8 månader och till det att den är 1 år och 6 månader kan du leka med fölet (med hjälp av ett djur) och på så sätt öka den genetiska potentialen hos fölet. Maximal förbättring är 1,2. Om man är osäker kan man välja att följa något av de fölscheman som finns, där framgår det exakt hur man ska sköta fölet för att nå maximal förbättring. Scheman finns dels här på buke, på en del spelares sidor eller om man vill kan man googla på craxor och få fram scheman.

Målet går alltså ut på att du ska leka med två av dina egenuppfödda föl enligt ovan. Det viktiga är att fölet har ett husdjur från och med att den är 8 månader, annars går det inte att leka med.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Raderas ens konto på Howrse om man varit inaktiv i typ ett halvår eller har det varit nån stor uppdatering där man blev tvungen att bekräfta att man ville fortsätta?:crazy:

Lyckas inte komma ihåg rätt kombo på mina gamla konton men jag hittade precis mitt gamla affix på internationella sidan - står att det ägs av en retired breeder
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Hihi, jag tycker septemberkalendern är ganska kul! :D Idag vann jag en groda :p

Kibani: Låter som att ditt konto försvunnit. Mitt försvann också, men jag tror att jag inte hade varit aktiv på ett år eller så.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ingen som har molntappar liggandes? Köper gärna för equus isf:)

Eller om någon har ett molntappspaket så kan jag kanske byta med något?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag kan inte göra några fler byten än på någon dag, men man kan kanske ge som gåva, vad är du intresserad av att byta till?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

5000 e per moln är helt okej, vill du alla 4?

Och så mnanet på H också då, minnet är kort men naggande illa!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Betäckt 5 enhörningar ikväll, 3/5 blev hornföl :eek:
Tyvärr saknas ÅPn för att åldra dom 2 sista... Mitt i mitt flow!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kan någon skicka mig ett enda åp? Så jag kan få fram mitt sista föl :D

För övrigt, 4/5 just nu har blivit hornföl!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 070
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp