Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Okej, har köpt den. Tror att man kanske måste vänta några dagar innan man kan ge en gåva till samma spelare igen?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nej jag har en som börjar bli till åren, han fyllde 24 idag så jag ska försöka ha tålamod med honom tror jag. Men tack ändå.:)

Om någon har något ÅP över får ni mer än gärna skicka!:D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag fick inte ge bort dem, bara lägga ut dem som byte, och bara ett byte per 7e dag..... skitspel egentligen vad spelar det för roll liksom?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag fick inte ge bort dem, bara lägga ut dem som byte, och bara ett byte per 7e dag..... skitspel egentligen vad spelar det för roll liksom?

Har du valt bytestyp? Hantera mina erbjudanden-välj bytestyp.. (Det missade jag till en början iaf:) )
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl
Kan man få tigga ihop lite åldrandepoäng av någon snäll ängel? Vill se om jag får en efterlängtad horning men åldrandepoängen tog slut.

Heter bitte0007 på svenska
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag tyckte också de var fula först, men antar jag vant mig:p Men håller med om att det är skittråkigt att de ser likadana ut, varje ras borde ha en egen bild.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja, jag har provat både reserverat byte och gåva, men får bara göra ett av dem till dig på 7 dagar...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

... och trakehnern. :p

Vet ni, jag reggade mig på internationella versionen, valde Irish hunter som förstahäst. Och se där, häst:devil: såg ut så den också. :eek::rofl:

Haha jag tror att det var i den vevan jag slutade spela på internationella - när alla mina hunters plötsligt blev jättefula :p

(Någon som förstår varför de bytte från en snygg design till en ful som dessutom såg ut som alla andra? För att folk skulle vilja köpa guldäpplen?:crazy:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Jag blev lurad... först blev jag sur, sen tycker jag det var ganska lurigt av dom och skrattade åt eländet (trots att jag offrade 1pass) :rofl:
Så, tänkte bara varna er, kan hända att jag är helt efter men ändå... :p





åsnor kan bara betäcka/betäckas 3 gånger under sin livstid
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vart har folk fått sina åsnor ifrån på svenska sidan egentligen? Vad har jag missat, igen? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Alltså... Om man återupplivar en häst över 30 och sedan tar livet av den igen, får man ett till pass då? Eller har de någon spärr så att man bara får ett första gången?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
247
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 070
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp