Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jo frieserhästbilden är snygg, men som sagt tråkigt med samma färg. :p

(Förlåt syskonen Frieser, som jag rider då och då. :angel:)

Men då tycker jag att du kan börja avla tinker med mig då, för erkänn att den bilden är finare än painten? ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha! :p Jag har faktiskt 3 st tinkrar (hittills) och tänkte avla litegranna sådär, men vet inte om jag orkar med både paint och tinker 100%. Beror iofs på hur seriöst du tänkte avla, i toppen lär man väl inte hänga med om man inte spenderar 10 timmar per dag minst :p
Jag vill inte ge upp mina paintar helt! :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Hur gör ni med random vänförfrågningar? Har fått två tidigare som jag har ignorerat :o Nu idag fick jag en till av en tjej som uppenbarligen inte är så gammal. Känns taskigt att neka men samtidigt vill jag inte ha vilka folk som helst på min vännerlista... Hur resonerar ni?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nu fick du en förfrågan av mig. :angel:

Jag har nog gjort så att jag inte accepterat förfrågningar från folk som jag inte alls snackat med. Enda undantaget var när det var att man skulle skicka lotter till varandra för något event då alla blev vän med alla (ok, liiiten överdrift) för att kunna skicka dessa. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha dig accepterar jag såklart! :D Alla bukefalister är välkomna att vara mina vänner :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kollade in på dina hästar nu, jäklar i havet vad tinkrarna har stigit snabbt i GP!!! :eek:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag accepterar alla, orkar inte bry mig :p jag försöker dock skriva upp vilka som kommer från Buke eller inte. Om jag vet och kommer ihåg att skriva det
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag accepterar bara såna jag har pratat med innan och tycker om och bukare :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

De ska få 1.20 var:) Följ ett fölschema så brukar det gå.

Detta brukar jag följa:

8 MÅNADER
"""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
7 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat

10 MÅNADER
""""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat
1 timme äng
7 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck

1 ÅR
""""
1 timme 30 min äng
Rykt
8 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat

1 ÅR 2 MÅNADER
""""""""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
9 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat

1 ÅR 4 MÅNADER
""""""""""""""
30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat
9 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck

1 ÅR 6 MÅNADER
""""""""""""""
30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat 5,5 kg
10 timmar lek
Rova
Morot
2 timmar lek
Klapp
Dryck

vem är det som kommer på dessa scheman?
o hur får man morötter åt fölet? jag har inte så bra hästar att de skulle slippa till stall med morötter.

kan nån ännu berätta hur jag får in mina egna hästar i mitt eget stall?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

vem är det som kommer på dessa scheman?
o hur får man morötter åt fölet? jag har inte så bra hästar att de skulle slippa till stall med morötter.

kan nån ännu berätta hur jag får in mina egna hästar i mitt eget stall?

Om man registrerar på morgonen/förmiddagen, innan alla bra center blir upptagna, finns det alltid center med morötter även för hästar med noll fp :). (Det är ju förresten inte bara ställena med en morotsbild i tabellen som har morötter, andra kan också ha.)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Precis, det är ofta nödvändigt att kryssa i "morotsrutan" när man söker ridcenter. De visas inte alltid annars.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Man kunde välja färg på hästen + rita dit fläckar/tecken och annat i olika färger. Men eftersom den funktionen inte funkade för alla så togs den bort.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Något med att vissa webbläsare inte ville ladda den sidan så spelet hängde sig, har jag för mig. Jag lyckades få en sån häst innan det togs bort, men den pållen existerar nog inte längre. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Japp! Det dröjde inte länge efter min comeback innan jag fick de där "älskade" tiggarmailen igen om folk som vill ha sm-föremål gratis, som vill köpa min Balios eller Falabella för några equus etc... *suck*
Det värsta är de som inte ger sig fast man vänligt och bestämt svarar med att hästarna tyvärr inte är till salu.
"Men du kanske kan få ett pass då!" :p
Känns som att de är värda mer än så.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hmm, ja du. Bra fråga. Hur mycket vill du ha för det? :) Är 30 000 eq för lite?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*knapplån*

Är det någon här som erbjuder betäckning från åsnor? har inte lyckas betäcka mitt sto som jag fick från kalendern ja sen jag fick henne *lol*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
247
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 070
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp