Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Ville bara säga att jag hittat tillbaka till spelet efter några månaders frånvaro. :banana:
Någonting ska man väl göra när man är sängliggande pga dum olycka. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tråkigt med olycka! Det var så jag fastnade, var också sängliggande i några veckor i januari...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tack för välkomnandet. :)
Mjo jag lyckades få benen överkörda av en hästtransport i tisdags men av någon underlig anledning fick jag inga frakturer.
Jaja. Nu howrse-ar jag igen i alla fall. Började med att skicka 95 % av hästarna till frizonen. Känns som att de var alldeles för många och för dåliga för att jag skulle ha någon användning för dem. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

oj jisses! Vilken olycka!

och *kl*

äntligen fick mitt sto en enhörning igen, med 100-bluppade föräldrar :banana:
visserligen är jag låååångt efter i connemara-hörnings-racet för att jag ens ska hamna på topplistan, men det är ändå kul att bara ta det lugnt och köra sitt eget race faktikst :D

å andra sidan nu har jag 2 hingstar som ligger på 361 och 362 - måste göra nån av dem till ett sto, frågan är vilken av dem..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Blunda och peka på en av dem? ;)

kl
Skulle någon kunna förklara för en gamling, som inte hängt med i utvecklingen, vilka sorters husdjur det finns förutom de som finns att köpa i affären? Tycker mig se att folk har annat än bara de jag kan få tag på...
Har åldrandepoängen tagits bort därifrån också? Jag saknar att kunna köpa dem.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men fy vilken tur du måste ha haft! :crazy: Skönt att det inte blev värre.

Det finns en hel drös med husdjur nuförtiden, en del kan man inte köpa tror jag. Husdjuren ger olika bonus (när man leker med dem efter föllekarna är klara), vissa ger pengar och andra ger ökade färdigheter. Gripen och Fenixen ger både pengar och färdigheter.
ÅP kan man tyvärr inte köpa längre... :( Eller jo, för pass...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

hehe, får väl ta och göra det :p

ÅP:n har tagits bort nu ja, kan inte köpa dem längre. Däremot så har man större chans att hitta dem när man gör saker med sina hästar. Tror även om du har 0 ÅP så får du 2 eller 4st åp under uppdateringen.

det finns en hel drös av husdjur, själv har jag utöver de som finns i butiken:
Sköldpadda, ekorre, får, hund, groda, drake och giraff.
(fått från y-horn och diverse andra evenemang som funnits)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Man får 2 st vid uppdateringen om ÅP:na är slut. Jag har testat några gånger :D:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

visste det var nån av dem, har inte haft slut på ÅP sen i vintras, så har inte lyckats 'bekräfta' det :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Var tusen år sen jag spelade howrse men blev inspirerad att börja igen eftersom det verkar så populärt, kanske missar något ;) Är det någon som spelar på internationella servern som orkar ta en titt på mina hästar? Misstänker att de alla är fullkomligt värdelösa och efter utvecklingen med tanke på mitt långa uppehåll.... Verkar som spelet har ändrat sig en del med så det tar väl ett tag att komma in i det igen misstänker jag!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

"Erhåll 1.20 Genetisk Potential genom att leka med 2 föl som du har avlat fram själv."

Jag fattar inte detta målet riktigt?:confused: Är det meningen att man ska leka med två föl tills de har lekt upp till 1.20 tillsammans eller ska båda få ihop 1.20 var?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

De ska få 1.20 var:) Följ ett fölschema så brukar det gå.

Detta brukar jag följa:

8 MÅNADER
"""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
7 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat

10 MÅNADER
""""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat
1 timme äng
7 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck

1 ÅR
""""
1 timme 30 min äng
Rykt
8 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat

1 ÅR 2 MÅNADER
""""""""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
9 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat

1 ÅR 4 MÅNADER
""""""""""""""
30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat
9 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck

1 ÅR 6 MÅNADER
""""""""""""""
30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat 5,5 kg
10 timmar lek
Rova
Morot
2 timmar lek
Klapp
Dryck
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl.

Åh måste skriva av mig :D Äntligen börjar jag lyckas med min uppfödning, nu är det 3 stycken som vill ha samma häst, trots att hon inte lagts ut till försäljning än :idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Grattis! :D

Kl

Jag har ju fått börja om på ny kula nu sedan mina hästar skickades till frizonen eftersom de inte längre dög. :p
En liten fråga till er bukefalister; är det någon här inne som föder upp Tinkerhästar och är intresserad av ett samarbete?
Var tvungen att välja den rasen, de är ju så söta, unika och har roliga färger. :D Inte som de andra som ser mer eller mindre lika dana ut hela bunten...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Någon som är intresserad av att byta bort ett Ymnighetshorn mot equus? =)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Var tvungen att välja den rasen, de är ju så söta, unika och har roliga färger. :D

Hehe, det var av samma anledning jag valde paintar! :D Själva hästen kunde varit snyggare, men det är kul att de får lite olika färger. Tråkigast måste ju nästan vara frieser, alla är svarta! :p Fast den hästbilden är en av de finaste. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
247
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 070
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp