Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

+ mirtai: Heter santox med litet s. Kunde ju ha tänkt lite längre och skrivit det med en gång :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Skulle någon vilja vara en ängel och gratulera mig? /Barbarossa
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hur många y-horn behövde ni som är klara öppna för att hitta bitarna?
Jag är fortfarande lite i valet och kvalet om det är värt att slutföra bonuspusslet.

Jag använde 6 Y-horn tror jag. Inte fler iaf. De pusselbitar jag har kvar är nu en inloggning och en 40-åring :) Så de blir lösta imorrn.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*
Jag har faktiskt lyckats få i alla fall en pusselbit på bonuspusslet, och fick då en Holstein :d Tänker inte gå in för att klara av hela, har inget direkt behov av det.. och så är det för svårt tycker jag. Kan inte lägga ner massa pengar och pass på det, har inte råd.

På tal om något annat, jäklar vad en av mina hästar hittat ÅP idag :bump: Näst intill varje gång jag åldrat henne har jag fått ett, haha. Inte helt fel =)
Hur går det för er andra med sista pusslet? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

hej! hörni, tar elous vind och guldsporrar ut varann? om en häst redan har elousvind, så blir den ÄNNu 9% bättre med guldsporrar eller är det bara 9% bättre ändå, alltså inte just alls bättre än med vinden.
hittade inte hela vinden nu, på svartamarknaden :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du får inte 9% bonus, du får 9 färdighetspoäng i bonus ;) Och nej, de tar inte ut varandra utan man får båda bonusarna.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Den kan bara ge färdigheter till sig själv. Det finns en ruta (ser ut som de där man väljer hur många saker av något man vill köpa) där de färdigheter som finns att fördela syns. Så väljer du antal och vilken färdighet som ska ökas. Nr du går in på den första gången varje dag ligger det bara en sandhög där och så far det runt ett ufo som ser ut som en hink och spade. Fångar du det så är hästen uppbyggd igen...

hm, okej... har också fått mig en gypse nu, men hänger inte riktigt med iallafall :P
Får han inte delta i grand prix?
Vad ska jag ha honom till egentligen :P vinna vanliga tävlingar "bara" ?

Man kanske lär sig eftersom, eller så kanske man ska sälja dyrt till nån som förstår sig på't :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

nä, jag trodde man kunde föra över 'sanden' till andra hästar, inte bara Gypse - så är besviken. Känns inte som Gypse är något att behålla med andra ord :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag gjorde klart femte pusslet i alla fall, behövde bara öppna 4 y-horn och hade redan två på lager. Så det kändes ok. Men gudomliga hästar utan någon egentlig funktion är ju tveksamt vad man ska ha till...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag gjorde klart femte pusslet i alla fall, behövde bara öppna 4 y-horn och hade redan två på lager. Så det kändes ok. Men gudomliga hästar utan någon egentlig funktion är ju tveksamt vad man ska ha till...

De höjer prestigen på ridcentret om du stallar in den på eget, inte mycket dock, det beror på vad du har för inaccorderings nivå:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tack för det :)
jag lär mej aldrig detta spel.

ännu en dum fråga..när man ska köpa häst på tex auktion, så står ju dom där poängen,va heter de??:o på vänstra sidan står FP ?? och på högra de där andra poängen..ju högre destu bättre..
men var ser man sin egna hästs poäng, utan att sätta den till försäljning ?? jag vet inte om hästen jag ska sälja har 430 eller bara 350....om ni fattade nåt nu, så e ni riktit duktiga.:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 071
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp