Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Beslutsångest!!
Behöver pass...
Ska jag sälja nån av mina fiiina (och bra) guldäpple-hästar eller köpa pass...
Eller ge upp sista pusslet, men det är ju inte kul :p
Det är svårt ibland :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Hur mycket är en 5:e element värt? Funderar på att byta bort den jag har men vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig att få själv.



(såg en som ville byta en diamant mot ett 5:e element :rofl:, good luck with that!)

De jag har sett har legat ute för runt 3 pass. Undrar lite också, tycker de är ganska värdelösa att ha :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Någon som har en Holsteinhingst som vill lämna betäckning till mig? Alt. sälja sin Holsteiner för Equus?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag kan hjälpa dig. Ska bara försöka få datorn att köra howrse igen, de gillar inte riktigt varandra. :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja jag tycker hela grejen med att föla en Enhörning känns elakt som attan.
Eller i och för sig. De skriver föla en enhörning - betyder det att ett av mina ston behöver föla, eller att jag måste få en fölhorning? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag antar att du måste få ett hornföl... Plus att de där y-hornen man ska öppna, de ska inte bara öppnas utan man måste öppna ett som innehåller en pusselbit... :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Bytte webläsare och nu går sidan som en oljad blixt! :eek: Så nu har jag reserverat en häst åt dig =)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

De jag har sett har legat ute för runt 3 pass. Undrar lite också, tycker de är ganska värdelösa att ha :p

Ja alltså, nu slutade det med att jag bytte mitt element mot två guldäpplen. :angel: Samlar äpplen och har inte använt det där elementet på över ett halvår så det känns helt ok trots allt. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja jag tycker hela grejen med att föla en Enhörning känns elakt som attan.
Eller i och för sig. De skriver föla en enhörning - betyder det att ett av mina ston behöver föla, eller att jag måste få en fölhorning? :confused:

Jag tror att de är rätt generösa med just enhörningspusselbiten. Jag misslyckades nämligen, men fick den pusselbiten i nästa Y-horn jag öppnade :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hehe japp, vem om inte henne skulle jag välja? ;)

Bytte från IE till Google Chrome, har aldrig använt den faktiskt men tänkte, efter typ tio lottlösa försök med IE, att jag inte hade något att förlora. Och vahettere, nu har jag en ny howrsewebläsare! :love:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hehe japp, vem om inte henne skulle jag välja? ;)

Bytte från IE till Google Chrome, har aldrig använt den faktiskt men tänkte, efter typ tio lottlösa försök med IE, att jag inte hade något att förlora. Och vahettere, nu har jag en ny howrsewebläsare! :love:

Klara? Klara vandrar vidare?:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 071
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp