Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Då är frågan om jag verkligen ska försöka lösa sista pusslet, det kan ju gå åt hur många pass som helst. Hmm, får fundera lite.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Jag gav upp pusslen när jag fick reda på att man var tvungen att faktiskt klara av sista pusslet för att få en gudomlig häst, fick ju för mig att det skulle räcka med att upptäcka det. Så är fortfarande kvar på pussel 3 med inloggningarna jag inte orkar bry mig om :D

Btw, hur sjutton orkar/hinner man med att ta hand om nästan 900 hästar på en dag? :eek: Kommer ihåg när jag var som mest aktiv på internationella versionen där jag tog hand om ca 350 hästar om dagen, och det tyckte jag var ren pina.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Får se hur det går med sista pusslet, men jag har i alla fall fått tag på en häst som är 30 år, alla mina var alldeles för unga. Hon kostade bara 500 och 1 pass, så låter jag henne dö sen så får jag åtminstone passet tillbaka. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Jag betäckte 3 enhörningar idag för att klara pusslet och fick inte en endaste horning :( Blev sur och öppnade ett y-horn och fick istället en pusselbit som satte sig på just det målet. Undrar om howrse tyckte lite synd om mig :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Får se hur det går med sista pusslet, men jag har i alla fall fått tag på en häst som är 30 år, alla mina var alldeles för unga. Hon kostade bara 500 och 1 pass, så låter jag henne dö sen så får jag åtminstone passet tillbaka. :)

Fast... Det ska vara din egen uppfödning...:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jaha :p visste att det var ngt jag missat :p nåja, tror ändå inte jag kommer klara bonuspusslet. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Genom byteshandeln. Ska du ge bort nåt som inte är ett SM-föremål kan du gå in på spelarens sida och trycka på "Ge bort föremål".

Tar också gärna emot ÅP... :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl. om något heelt annat :p

Står lite i valet och kvalet att betäcka en av mina connemaror, men hur ser ni på inavel? Jag har försökt i så stor mån som möjligt att undvika det, ser det inte som seriöst när man korsar, helsyskon eller dotter/far osv.. men hur ser ni på det hela? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag inavlar enbart. Det sparar både tid, pass och equus om man vill avla med lite tempo.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Okej, då kanske man skulle börja med det då, finns inte många hingstar att välja mellan och alla är typ inavlade....
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Precis ;) Det är för få hästar/användare på svenska Howrse för att man ska kunna undvika inavel. Det är lättare på internationella.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

hur menar ni att det funkar när ni skriver "hjälp med passköp" och reserverar för en massa pengar, känns som jag missat nåt?
vet att man kan köpa för sin reserv en gång i månaden (tog mig hundra år att komma på det okså...), men vad är detta? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 071
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp