Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja är helt sjukt vad fort det gick. Tragiskt att det helt plötsligt bara handlade om hur mkt pengar och pass man lägger ner på spelet :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jepp :/ om man bara kunde hitta pusselbitarna i yhornet som finns som mål så hade det varit en annan sak, men att göra så att man kan hitta alla, gör det verkligen orättvist :(

lyckades hitta 2st iaf, ska logga in i 2 dagar, åldra en häst tll 40 och hitta det tredje pusselbiten i yhornet. Ingen idé att rusha längre.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Och jag var otroligt fattig :D

För övrigt så öppnade jag 3 yhorn, men dom räknades tydligen inte in i mina pussel...
Men jag hittade en pusselbit i ett yhorn, som satte sig på den där åldra tills hästen är 40, så det var ju otroligt onödigt att jag ens kämpade mig med det från första början...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jadu, hittade sista pusselbiten till pussel fyra i ett YH, så har börjat på sista nu. jäklar vad det kommer att gå åt pass till sista pusslet :S
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*Knapplånar mig själv*
Är det någon här som har en spansk hingst med GP över 471? Skulle vilja betäcka mitt ena sto som har 471,79.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Kan man på något vis skicka fler än 1 åldrandepoäng till någon? har en kompis som inte spelar så mycket längre och tänkte om jag kan få hennes på något vis... :idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vad heter du? Jag kan skicka! Har massor med ÅP:n som jag ändå inte använder. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Grrrrr öppnade 3 yhorn och inte en enda jävla pusselbit -.- bara 2 jävla MK sadlar + afrodites tårar
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Måste börja åldra mina blivande avelshingstar men kan inte bestämma mig för vilken jag ska börja med. :crazy: Det får nog bli spanjoren.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

;)

och *kl*

har en pålle på 29 år nu, men ingen MA - har en enhörning på 20år, med MA, vet i fasen vilken häst jag ska åldra upp till 40 :crazy:

Jag hade använt den med armar. Går åt en jäkla massa ÅP annars.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

var nog för trött när jag skrev det inatt, MA-hästen var bara 10 år såg jag när jag loggade in imorse :o Jag har iaf börjat åldra den andra hästen, han är uppe i 33 år nu.

Och jag har iof över 400 ÅP, så det ska nog gå i längden ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Jag får fortfarande inga pusselbitar för att öppna ett yhorn?
Alltså, menar inte att jag ska få en bit i yhornet, utan på pusselsidan liksom...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

du måste få en pusselbit i yhornet för att det ska räknas som att du "öppnat", tyvärr :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 071
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp