Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Man kan köpa pass var 50e dag för 20% av sin reserv. För att komma undan så billigt som möjligt kan man köpa en häst av en annan spelare för nästan hela sin reserv så man bara har t.ex. 20 equus kvar. Så köper man sitt pass och säljer sedan en häst tillbaka till spelaren som sålde den första, för samma summa. Ett sätt att spara pengar helt enkelt ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL*

Någon som vill köpa Nyx-paket? Jag behöver pass! :angel:
Har även en sten att sälja om någon ändå tänkt köpa en!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Man kan köpa pass var 50e dag för 20% av sin reserv. För att komma undan så billigt som möjligt kan man köpa en häst av en annan spelare för nästan hela sin reserv så man bara har t.ex. 20 equus kvar. Så köper man sitt pass och säljer sedan en häst tillbaka till spelaren som sålde den första, för samma summa. Ett sätt att spara pengar helt enkelt ;)

Ahaaa :idea: det var ju jäkligt smart du ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Halleluja!! Fick ääääntligen ett yhorn i ett yhorn och klarade mitt sista måååål :bump:

och jag fick en filosofens sten i det andra! Så nu klarade jag den pusselbiten! Dock inga pusselbitar i 3 horn....
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Spammar tråden lite till :angel:
Någon som har fruktbarhetstrollspö till salu? Eller häst dräktig med tvillingar jag kan låna? Du får tillbaka fölisarna och mamman med om du vill!:idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Man kan köpa pass var 50e dag för 20% av sin reserv. För att komma undan så billigt som möjligt kan man köpa en häst av en annan spelare för nästan hela sin reserv så man bara har t.ex. 20 equus kvar. Så köper man sitt pass och säljer sedan en häst tillbaka till spelaren som sålde den första, för samma summa. Ett sätt att spara pengar helt enkelt ;)
Är det inte efter 50e dagen som är det var 30e man får köpa pass?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Vet inte vad jag ska med alla enhörningar till, jag tror att jag bara samlar på dom :D
Har 9 stycken som jag inte vet om jag borde börja sälja av eller inte.
Lite sådär är statistiken på dom ändå :p
3/24
3/19
1/3
0/2
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag sitter fast med mina mål. Har bara mål om att få ihop pengar men jag lyckas aldrig, har jag tjänat ihop nåt köper jag dyra sadlar till hästarna istället.:p Tips på hur man tjänar ihop eller sparar ihop bra med pengar någon?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag sitter fast med mina mål. Har bara mål om att få ihop pengar men jag lyckas aldrig, har jag tjänat ihop nåt köper jag dyra sadlar till hästarna istället.:p Tips på hur man tjänar ihop eller sparar ihop bra med pengar någon?

Om du bara ska ha till mål så be någon köpa en häst av dig för den summan som saknas, och sen säljer man bara tillbaka en annan häst till den som hjälpte dig:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jo fast jag får inte göra direktförsäljningar än.:( Ska man göra det per auktion blir det en lång process.:angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Hur mycket är en 5:e element värt? Funderar på att byta bort den jag har men vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig att få själv.



(såg en som ville byta en diamant mot ett 5:e element :rofl:, good luck with that!)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ni som ville ha ett ÅP, mejla mig på Isafold, det blir för mycket för min hjärna att hålla reda på annars :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 071
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp