Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja, nu bor Klara hos mig. Kan vandra vidare om nån behöver köpa pass så småningom. Jag sålde Moving On - tyckte det var passande, på nåt sätt. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men WTF?? Öppnat två y-horn, men bara ett som räknats? Vaffan, jag vill ju ha mina diamanter så jag kan lösa in dem mot pass!! :mad::mad::mad: (40-åringen är avklarad.)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jag öppnade 3 och inget räknades... kul va!

önskar ett åp igen :angel: dom går åt som smör hos mig!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

& cambodia: för att det ska *räknas* som att ni öppnat ett yhorn i målet, så måste ni hitta en pusselbit i dem. Det räcker tyvärr inte bara med att öppna dem, tyvärr :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Få hästar kan ju skryta med att ha sålts för så mycket pengar som lilla Klara. Över 1 miljon equus och ett antal pass :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

äntligen klar med bonuspusslet!
hade sån röta att jag fick ett yhorn-ufo, som innehöll den sista pusselbiten :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hur många y-horn behövde ni som är klara öppna för att hitta bitarna?
Jag är fortfarande lite i valet och kvalet om det är värt att slutföra bonuspusslet.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja alltså, nu slutade det med att jag bytte mitt element mot två guldäpplen. :angel: Samlar äpplen och har inte använt det där elementet på över ett halvår så det känns helt ok trots allt. :D

Hehe, använd mina äpplen väl:p

Jag brukar ge SM föremål värd 4-6 pass för ett Element, och de är bra att ha till Grand Prix hästarna:)

Och Snyggve måst gilla Ekorrar, har plockat med sig minst två ifrån mig:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

hittade en filosofens sten om nån är intresserad :)
La ut den för 2 yhorn (men kan gå med på andra förslag, maila)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Öppnade runt 10, ångrar lite faktist att jag valde att leta i Y-horn efter pusselbitar, har ju inte så mycket att göra just nu :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Det kan du lita på. :D Inväntar de nya pälsarna även om jag tycker att det inte verkar vara någon superintressant. Mina hästar är hopplöst efter i GP-sammanhang att ett element varken gör till eller från, bättre nytta såhär. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag har också öppnat en hel hög... :o Har iaf hittat 3 pusselbitar, 2 y-hornsbitar och en för 40-åriga hästen. Så nu har jag kvar: Logga in, föla en enhörning (:grin:) och sista y-hornsbiten. Får se hur det går...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Gypse, kan han bara ge färdigheter till sig själv?
Vart ser man hur mycket sand man har?
Fattar inte riktigt den där hästen...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Behöver hjälp med ett passköp. Någon som råkar ha en häst till salu för 372 150 e? ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Skulle behöva ett par gratulationer också... Har inte satsat särkilt hårt på pusslena men kan vara värt 1 karmapoäng iaf.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Den kan bara ge färdigheter till sig själv. Det finns en ruta (ser ut som de där man väljer hur många saker av något man vill köpa) där de färdigheter som finns att fördela syns. Så väljer du antal och vilken färdighet som ska ökas. Nr du går in på den första gången varje dag ligger det bara en sandhög där och så far det runt ett ufo som ser ut som en hink och spade. Fångar du det så är hästen uppbyggd igen...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 071
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp