Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tagit 2 föl på vårt halvblodssto, Frida f.-99 e.Tip Top ue.Maraton - Galant, innan vi tog tag i tävlingskarriären.
Utbildad Msv, kvalad till JuniorSM. Fick ett stoföl (Forsythia) f.-03 e.Don Primero som vi behållt, och ett hingstföl (Figharo) f.-04 e.Saigon som såldes till Saigons ägare som hingstämne!
Forsythia har vi tagit ett föl på innan tävlingskärriären ska sättas igång, stoföl (Fackellilja) e.Topaasch. Fick 49p med 9:a på traven - och då visade hon inte galoppen som egentligen är hennes bästa gångart.
Vårt blivande avelsto (efter kvalitets och championaten) är Fix Victoria , sv.ridponny f.-05 e.Vermont u.Fix Julie ue.Juno Rory - Kingseetle Tankah.
Det första är Brolötens Cinnabar RC 1265. Född 1992.
E:Finney Master RC 41 (ELIT)
U:Brolötens Korall RC 368 (ELIT) -
Lambay Inver RC 4 (B)
Hon är gulbrun utan tecken. I mankhöjd är hon 144,5 cm. Tävlad LA dressyr och Msv B hoppning, placerad LB dressyr och LA hopp. Tävlas nu i hoppning till LA, siktar på Msv under 2007. Är också tänkt att starta fälttävlan under 2007 där hon har stora chanser att lyckas bra.
Hon har fått guld på utställning, 8-8-8-8-8. Har ett fantastiskt psyke och klarar av allt hon ställs inför.
Har fått ett föl som följer nedan. Kommer inte betäckas mer förrän hon har tävlat färdigt.
Jag har haft en helsyster till henne!![]()
Haha, jo det gör det ju. Magie Noire, f 84.
Jag hade henne mellan 86 och kanske 92 ungefär. Om hon lever så har hon samma ägare som jag sålde henne till ännu.![]()