Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Givetvis, butikerna har ju regelbundet slut på det man ska köpa, bara för att det är så roligt att jäklas med folk...När kunder är spydiga eller rentav otrevliga tror du jag VILL att just den varan ska va slut?
För butikerna vill ju inte sälja saker det är inte deras huvudmålGivetvis, butikerna har ju regelbundet slut på det man ska köpa, bara för att det är så roligt att jäklas med folk...
Nej eller hur var det nu
Jag började höra sämre för ett par år sen. Inte fått det undersökt på något sätt, bara egen upptäckt.Stör mig på att jag börjar höra sämre. Är på en större invigning och folk fnissar åt saker jag inte hör.
Redan nu? Sååå gammal är jag väl inte.
Stör mig på att jag börjar höra sämre. Är på en större invigning och folk fnissar åt saker jag inte hör.
Redan nu? Sååå gammal är jag väl inte.
Jag har bara snorat och hostat upp slembollar i 2veckor nu. Hade feber dom 3 första dagarna.Samma hör. Kommer smygandes lite mer för varje dag. Vill inte vara sjuk nu när vädret äntligen blivigt somrigt hör
Funderat på att testa det men har så många isbitshållare även om nog bara den med lock är vildVi har sådana påsar man gör isbitar i.
Vad har du för isbitslåda som inte kan vara still?
Det är en av modellen "Biltema" men tänker att.... bilar kan ju ha lite problem ibland. Typ köra för fortDen heter nog "husky"? De gör inte som man säger
Det finns inte reservdel att få tag på och helt enkelt byta ut den trasiga delen?Stör mig på vår tvättmaskin.
Den har en error-kod att locket inte är stängt. Det är en liten switch som pressas av en billig plast-stav när locket stängs. Den staven har gått av.
Så först limmade jag tillbaka den. Höll några tvättar men den har brutits av igen. Och igen. Senast så bara silvertejpade jag switchen. Men tejpen lossnar nu efter varje tvätt och man behöver vara 2 för att fixa för hela toppdelen på maskinen behöver skruvas av och hållas upp, sedan skruva av ett skydd för alla kablar innuti. Sen tejpa. Skruva tillbak allt, koppla in vattnet igen osv... Irriterande!
Måste hitta ett bättre sätt att hålla nere switchen!
Haha. Jag översvämmas av reklam om fotriktiga skor och stödstrumpor. Eller möbler som hjälper till att resa sig upp.Jag stör mig på att jag tydligen uppnått den ålder då jag antas behöva hjälpmedel, fått flera brev med erbjudanden att kolla min hörsel från företag som kränger hörselundersökningar och säljer hörapparater.
Haha. Jag översvämmas av reklam om fotriktiga skor och stödstrumpor. Eller möbler som hjälper till att resa sig upp.
Hörselgrejor bara väntar jag på. De lär komma...
Man kan spara originalkartongen. Gör jag nästan alltid, t.ex. så har jag TV-kartongen kvar ifall jag flyttar och behöver skydd till TV:n.Jag stör mig på sådana där elljusstakar till advent eftersom de inte får plats i en bananlåda stående, inte får de vettig plats liggande heller, tar SÅ onödigt stor plats!