Störiga saker vi stör oss på, del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte en ask stickor från Järbo garn.
Den är fan omöjlig att öppna utan verktyg!
Ska bara vara att dra upp flärpen, men jag måste ha tillhygge för att få till det..
1717912787283891517132796388975.jpg
 
Vad är din användarbild?
Det är en vanlig fråga! Speciellt efter att den nån gång blivit kapad i uppdatering eller så :D
Nyligen gissade någon på pälsänger... :jawdrop:

En gång i tiden gjorde två driftiga tjejer ( ingen aning om var dessa är idag) hamstrar i cenitlera som gick att köpa via Buke. Som i att man skickade småpengar i ett kuvert och fick sig hamster+ev tillbehör. Givetvis ville Elly ca 12 år ha två stycken. Honung och även sedan Blixtlås som syns på bilden. Vårdat dom ömt genom åren även om jag nu har lagt dom på ett så säkert ställe att de tydligen inte går att hitta:o Den enda andra som jag vet hade en är @gul_zebra som också kan ha fått en ny egentillverkad som ledtråd till HemligPåskhare i år :rofl: Så det är två hamstrar på ett lakan med ett hästhår från favoritponnyn. Helt logiskt!
 
:D Det är en vanlig fråga! Speciellt efter att den nån gång blivit kapad i uppdatering eller så :D
Nyligen gissade någon på pälsänger... :jawdrop:

En gång i tiden gjorde två driftiga tjejer ( ingen aning om var dessa är idag) hamstrar i cenitlera som gick att köpa via Buke. Som i att man skickade småpengar i ett kuvert och fick sig hamster+ev tillbehör. Givetvis ville Elly ca 12 år ha två stycken. Honung och även sedan Blixtlås som syns på bilden. Vårdat dom ömt genom åren även om jag nu har lagt dom på ett så säkert ställe att de tydligen inte går att hitta:o Den enda andra som jag vet hade en är @gul_zebra som också kan ha fått en ny egentillverkad som ledtråd till HemligPåskhare i år :rofl: Så det är två hamstrar på ett lakan med ett hästhår från favoritponnyn. Helt logiskt!
Det var svårtippat! Och bliden tagen på några meters avstånd med den tidens mobilkamera? :D

Jag hade gissat på något slags insekt på vitt porslin.
 
Att barnet måste ha ridskor i stallet på ridlägret på ridskolan. Till vardags är sneakers ok? Dessutom, hur mycket mer skyddar tunnt skinn? Om jag köpt de Ariat Ascent som vi provade som är sneakersmodell, hade de varit ok då? Sån dubbelmoral och onödiga frågor!
 
Att barnet måste ha ridskor i stallet på ridlägret på ridskolan. Till vardags är sneakers ok? Dessutom, hur mycket mer skyddar tunnt skinn? Om jag köpt de Ariat Ascent som vi provade som är sneakersmodell, hade de varit ok då? Sån dubbelmoral och onödiga frågor!
Har det att göra med att de är vattentäta till skillnad mot sneakers? Frångår ju dock inte att det är en regel på läger men inte annars...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 685
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 241
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 684
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 890
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp