Störiga saker vi stör oss på, del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att man inte kan välja backträning i Garmins app. Det finns alla möjliga andra aktiviteter, men just backe har dom inte med.
 
Är så sugen på läsk men har redan druckit det idag och känner mig för trött för att gå och handla (igen).
 
Har precis ätit min grönsakspaj och är förstås mätt. Men den var så god att jag skulle vilja äta ännu mer! Det är ju inget jag varken kan eller borde, men känslan av att vilja ha meeeer av det goda finns där. Längtar till nästa måltid redan :D Hatar när det sker! Får sluta göra god mat!
 
Har precis ätit min grönsakspaj och är förstås mätt. Men den var så god att jag skulle vilja äta ännu mer! Det är ju inget jag varken kan eller borde, men känslan av att vilja ha meeeer av det goda finns där. Längtar till nästa måltid redan :D Hatar när det sker! Får sluta göra god mat!
Känner igen det där, jag kunde dock inte stoppa mig och åt för mycket. Ändå tänker hjärnan ”Det vore ju gott med något sött 🧐 ” Försöker dock ignorera det! 😅

För övrigt stör det mig lite att jag bara tagit tre veckor semester. Varför tyckte jag att det var en bra idé? Jag säger att jag ska ta ut den fjärde sen i höst kanske. När då? När tänkte jag göra det? Jag och planering 🙄
 
Ok så jag har varit duktig tidigare och rensat+sorterat ut dvd:er och cdskivor med musik... So far so god. Men var är alla mina cdskivor med bilder??? De bör vara i lägenheten men lägenheten säger sig inte alls ha någon sådan samling... :confused: :confused: :confused: Ser inget scenario där jag skulle tyckt att förrådet vore en bra ide men jag måste nog vända upp&ner på det. Helst igår pga deadline på bilder
:o
 
Hm. Jag verkar också ha sorterat upp dom på ett annat sätt, i pärm med dåliga fickor! Så yeeees! Nu dags att bara inte bli distraherad av mappar med söta djurbilder:sneaky: Igen.... Som senaste 2 timmarna ungefär:o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 674
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 237
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 679
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 890
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp