Störiga saker vi stör oss på, del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag försökte göra en ny, men det funkar inte med min mail (eftersom jag redan gjort den..) hon skulle ringa kundtjänst och sen återkomma..
Här skickade de ett nytt formulär på 1177. Bor du i Sverige? Har för mig att du bor i annat land men är en förvirrad själ så vad vet jag. 🤷‍♀️
 
Undrar lite om jag bor i samma land som alla som klagar på regnet. Här har det knappt regnat alls på veckor, är skogsbrandsrisk och uppmaningar om att hushålla med dricksvatten 😅
Jag har inte heller fått speciellt mycket regn eller tja dubbelt så mycket i maj som förra året hela 15 mm i år mot 7 mm 2023 :meh:
 
Undrar lite om jag bor i samma land som alla som klagar på regnet. Här har det knappt regnat alls på veckor, är skogsbrandsrisk och uppmaningar om att hushålla med dricksvatten 😅
Samma här. Kan inte minnas när det senast var ett riktigt regn på mer än två droppar.
 
Jag har kontakt med en kvinna på FB genom en av fågelgrupperna jag gått med i, och det är intressant eftersom hon har fasaner i ungefär samma ålder som mina... men hennes skrivna engelska är BEDRÖVLIG! Alltså så till den grad att jag inte förstår vad människan menar halva tiden.
Det är störigt och ja, det är hennes förstaspråk.
 
Mina hörlurar är borta! :arghh: Jag lägger dem alltid på samma ställe innanför dörren så fort jag kommer hem just för att de inte ska komma bort. Nu är de helt bortblåsta eftersom jag har städat. Av detta ska man lära att inte städa.

Jag ser dåligt och har en ännu sämre vana att släppa saker och ting där jag står och går. Och jo, jag har tittat på köksgolvet. Har liksom en minnesbild av att jag tog av mig hörlurarna och nu är de borta med vinden och jag måste köpa ett par nya. Och jag lovar att så fort jag köpt nya så kommer jag hitta de gamla på det mest oväntade och underliga stället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 653
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 230
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 676
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 889
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp