Störiga saker vi stör oss på, del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver ta mig iväg och handla, tänkte rösta samtidigt. Men min hjärna kopplar inte. Det är för rörigt att organisera allt.
1. Apoteket
2. Rösta (obs ta med röstkortet)
3. Willys och/eller Ica (handla x, y , z, b och e)
 
Provade Apotek Hjärtats egna tandkräm men den bränner i munnen och slemhinna eller nåt lossnar när jag spottar ut.
Det står på fp att om man inte är nöjd kan man lämna tillbaks den och få pengarna tillbaka men vete 17 om jag ids. Den kostade drygt 13 kr ...
Känns snålt att gå och begära pengarna tillbaka.
 
Varenda gång
20240606_152259.jpg
 
Stör mig orimligt mycket på fröpåsarna hos en viss firma. De är jättefina på framsidan och alla är lika stora men utformningen på baksidan är inte enhetlig. Köpte 9 olika fröer och det var 4 olika sorters design på baksidan. Olika stor text, annat typsnitt, vissa med engelsk text och någon utan. Några med QR-kod och andra utan. De kan väl hålla sig till en design och får texten inte plats släng in en QR-kod.
 
I en grupp för resor inom landet.
En person skriver vart de ska, och resvägen dit. Frågar om tips på olika ställen längs med rutten.
Folk tipsar om saker på helt andra ställen i landet, såpass av spår att det skulle bli en helt annan resa än bara liten avstickare från rutten. Tror det var EN som gav ett relevant svar, och en annan som tipsade om en liten alternativ rutt om de hade tid, alla andra var liksom helt fel både gällande plats och vilken typ av tips. Läser folk inte ens basinformationen?:meh::cautious:

Låter som typiskt facebook :D
Köpes: Barncykel, 20"
: Jag har en blå kaffekokare jag gärna säljer

...
Jag tappade visst bort citatet då jag svarade här tidigare...

Jag kan ju störa mig lite på det ;)

Men nja, jag är inte säker på färgen :rofl:
 
Stör mig just nu på min hästs förkärlek för att bajsa längs väggar och min egen lathet att jag aldrig tog mig förbi den vita grundfärgen när jag målade stallet. Gör det extra spännande att försöka skrubba väggarna nu när man ska sälja. Skrubbad del till vänster i bild, icke skrubbad till höger.
1000010206.jpg
 
När man passerar två ställen med rulltrappor och det återigen har börjat vara minst en som är avstängd varje dag:confused: nej jag vill inte klättra uppför som en annan friluftsmänniska vid ett berg eller gå nerför och ständigt känna att den kan starta närsomhelst :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 653
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 230
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 676
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 889
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp