Störiga saker vi stör oss på, del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en lista med översikt av anmälningar per vecka, och sen en lista per enskild vecka - två av listorna översikt+enskild vecka stämmer, men två är +4 individer på den specifika veckan??? Hur? Jag hade fattat om det var +4 i översikten och att det fallit bort att fyllas på i veckoöversikten, men inte tvärtom...
 
Fan fan fan. Jag får inte en garanterat samåkningsfri sjukresa. Jag riskerar samma mardröm som i måndags då jag började gråta och slå på mig själv med mobilen för jag klarade inte paniken som den andra personen orsakade.

Försöker jag få personalen här att lösa problemet så säger de bara att det inte går. (Det gick igår.)
 
Fan fan fan. Jag får inte en garanterat samåkningsfri sjukresa. Jag riskerar samma mardröm som i måndags då jag började gråta och slå på mig själv med mobilen för jag klarade inte paniken som den andra personen orsakade.

Försöker jag få personalen här att lösa problemet så säger de bara att det inte går. (Det gick igår.)

Vad säger regelverket kring det?
 
Vad säger regelverket kring det?
Ingen aning. Men jag riskerar totalt psykbryt om jag får en likadan samåkning som i måndags. Och personalen är helt oförstående.

Vet inte om jag bara ska vägra kliva på taxin om det kommer vara en samåkningsresa.

Hemma finns det inget som kan ta hand om mig om jag kraschar.
 
Ingen aning. Men jag riskerar totalt psykbryt om jag får en likadan samåkning som i måndags. Och personalen är helt oförstående.

Vet inte om jag bara ska vägra kliva på taxin om det kommer vara en samåkningsresa.

Hemma finns det inget som kan ta hand om mig om jag kraschar.

Bäst är väl att först ta reda på vad regelverket säger. Lättare att argumentera för sin sak då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 642
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 230
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 672
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 888
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CCII
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp