Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att hen kände igen maken på stegen, för när han kom dit syntes ingen spindel till och han fick gå därifrån med oförättat ärende. Men han röjde åtminstone runt tillräckligt mycket och tittade tillräckligt noga i alla hörn för att vår kompis skulle känna sig trygg i att gå utHaha, sjukt kul om det är samma spindel!
”Jag känner mig jagad!”
/spindeln
Ja alltså jag kan faktiskt inte minnas när jag senast var såhär rädd för en spindel. Fick sitta och djupandas i flera minuter efter att den blivit utslängd igårJag DÖR!!!!!!!
Låter som en beläggning. Förhoppningsvis har någon felanmält så kommer signalarna så småningom ut.Järnvägsövergången verkar ha fått spunk och plingar konstant
Tycker alltid det är så surt med utbetalningskort. Kolla om din bank löser in den utan avgift?Pga misstag ifrån Parkster drogs min betalning två gånger. Nu fick jag återbetalningen via Värdeavi men alltså hallå. Min faktura var på 133kr och jag måste alltså betala 69 kr för att lösa in den, alltså förlorar jag pengar på att få tillbaka mina egna pengar?
Summan är ju en struntsumma men jag förlorar alltså mer än hälften.
Att bara föra tillbaka pengarna är väl för enkelt och smidigt.....
Hände mig nyligt, sååå irriterandeMina hörlurar gick sönder, bågen sprack! Så de fungerar men går knappt att ha på sig
Ka, jag får kolla. Löste lite snabbt och då verkade inte Swedbank göra det.Tycker alltid det är så surt med utbetalningskort. Kolla om din bank löser in den utan avgift?
De flesta(?) banker löser in om man skickar in utbetalningen tillsammans med sitt kontonr men då ska man behöva krångla med det också.Ka, jag får kolla. Löste lite snabbt och då verkade inte Swedbank göra det.
Är ju ingen stor grej, bara lite grinig. Ska nog maila Parkster, förväntar mig ingen reaktion men den griniga tanten i mig vaknade.
Går att göra via internetbanken på Swedbank.Ka, jag får kolla. Löste lite snabbt och då verkade inte Swedbank göra det.
Är ju ingen stor grej, bara lite grinig. Ska nog maila Parkster, förväntar mig ingen reaktion men den griniga tanten i mig vaknade.
Såg det men mitt personnummer är inte tryckt nånstans på avin...Går att göra via internetbanken på Swedbank.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=swedbank+lösa+in+avi+online