Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har äntligen fått tag i veterinären som gorde fel i T's pass.

Han är inte jätteintreserad av att hjälpa till och förslog lösning som inte är tillåten.

Hans andra lösning är en lösning som kostar mig pengar

Mitt förslag till lösning (som kostar han pengar, efterosm han var den som slarvade från början) dissades totalt.
Märkligt. Om man har gjort ett misstag måste man väl stå för det? Hoppas att du hittar en annan veterinär att anlita i fortsättningen!
 
Hatar den uppdaterade sms-symbolen på min mobil. Jag har haft stora problem med lågt blodtryck de senaste månaderna och mår fortfarande illa när jag ser rörlig, skakig bild. Den här symbolen kan jag inte ens titta på 😩

Screenshot_20221103_160803.jpg
 
Jag stör mig på att jag är sjuk. Igen. Lagom less.
Funderar också på om jag ska bli sjuk. Hängde ju med sjukt barn i cirka ett dygn… så jag är också less! Ännu mer less pga att han nu är tillbaka hos sin andra förälder, så himla onödigt!

Kan också vara symtom på att jag fick mens idag. Vilket jag också stör mig på förstås!
 
Funderar också på om jag ska bli sjuk. Hängde ju med sjukt barn i cirka ett dygn… så jag är också less! Ännu mer less pga att han nu är tillbaka hos sin andra förälder, så himla onödigt!

Kan också vara symtom på att jag fick mens idag. Vilket jag också stör mig på förstås!
Jag är magsjuk. Eller nu verkar jag kunna behålla mat och har slutat kräkas. Vet inte hur jag lyckats blivit smittad, för borde inte vara matförgiftning..
 
Ja, eftersom det är ett hemfridsbrott... en vaktmästare har INTE rätt att använda något i en hyresgästs hem! Dessutom, var kom kaffet ifrån? Så vi kan ju lägga till stöld också...
Jamen precis! Jag hade blivit jättearg och fått världens ångestpåslag och Definitivt tagit upp eventuell anmälan med HV. Fy farao. En främmande människa som tar sig sådana friheter i ens hem - vad gick han också och rotade i när han ändå tog för sig av kaffet liksom?
 
Jamen precis! Jag hade blivit jättearg och fått världens ångestpåslag och Definitivt tagit upp eventuell anmälan med HV. Fy farao. En främmande människa som tar sig sådana friheter i ens hem - vad gick han också och rotade i när han ändå tog för sig av kaffet liksom?
Möjligt att jag har missat, men VET vi att han tog kaffe? När jag läste det tänkte jag att han hade kaffe med sig och "bara" lånade en mugg. Men jag missade kanske infon om kaffet.... :)
 
Möjligt att jag har missat, men VET vi att han tog kaffe? När jag läste det tänkte jag att han hade kaffe med sig och "bara" lånade en mugg. Men jag missade kanske infon om kaffet.... :)
Nej, det vet vi inte. :) Men även rotandet efter en mugg är tillräckligt för att jag skulle känna mig illa till mods. Hen har inte i mina skåp att göra och ska inte använda mina prylar på eget bevåg. Har man en termos med sig har man ju också en mugg - och vem i hela friden tar objuden rast i någon annans hem och lämnar skitig disk efter sig?
 
Nej, det vet vi inte. :) Men även rotandet efter en mugg är tillräckligt för att jag skulle känna mig illa till mods. Hen har inte i mina skåp att göra och ska inte använda mina prylar på eget bevåg. Har man en termos med sig har man ju också en mugg - och vem i hela friden tar objuden rast i någon annans hem och lämnar skitig disk efter sig?
Alltså....jag är nog lite märklig... :D Men jag hade faktiskt inte reagerat nämnvärt om en hantverkare hade lånat en mugg ur mitt köksskåp.... Det jag ser som en allvarlig händelse här är dörren som lämnades olåst!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 570
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 210
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 052
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
11 808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp