Jag veeet! SÅ irriterande! Jag säger bara "Morden i Midsummer"... Hustru och dotter visste allt om pågående utredning...
Vi har just börjat kolla fjällbackamorden, såå orimligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag veeet! SÅ irriterande! Jag säger bara "Morden i Midsummer"... Hustru och dotter visste allt om pågående utredning...
Ugh JA. Så sjukt att de ens tror det är ok?? Nån på tåget förra året som satt med ett jäkla shooterspel på högtalare??? wtfFolk med sina jävla mobiler i kollektivtrafiken som INTE ANVÄNDER HÖRLURAR.
Missade jag något? Sen när är det här allmänt accepterat? Vafan??
Ja! Och det är så många som gör det nu för tiden?? Jag blir gaaalen.Ugh JA. Så sjukt att de ens tror det är ok?? Nån på tåget förra året som satt med ett jäkla shooterspel på högtalare??? wtf
Verklighetsförankring är överskattatNja, det borde nog gå att jobba sig runt det, de lyckas ju med det i andra serier.
Oavsett, så stör jag mig, vissa gånger är det ju på en helt orimlig nivå de diskuterar fall med sina respektive, lite verklighetsförankring kan de väl ha
City Gross brukar haJag har inte fått tag i memma idag heller.
Det ligger 1 timme bort. Det är lite långt att åka för en förpackning memma.City Gross brukar ha
ÅH :/Jag har inte fått tag i memma idag heller.