Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker bygga en inhängnad åt min hund.
Hur högt stängsel bör man ha åt en rottweiler ?
Jag tänker bygga en inhängnad åt min hund.
Hur högt stängsel bör man ha åt en rottweiler ?
Har haft 140cm åt Piru han bara vända mig så var han över så nu är min hundgård helt stängd funkar inte annars för min del.
Skrev fel 240cm mena ja
OJ!!
Klättrat han över det? Ballt.
(eller tja, inte när man får extra kostnader för att göra rymnings säkert.. )
Det beror på. För en hund som ska ut, behövs 200+ cm som du ser i tråden, medan 10 cm räcker om den är skolad att stanna på anvisat område.
Mycket hänger alltså på hur du uppfostrar och lär hunden.
LIA
Bild på nybygget?![]()
Jo, det gör det visst!
Min erfarenhet är dessutom att det är enklare att komma dithän med hundar med "stor egenvilja" än vekare sådana.
Kan du inte diskutera utan att ge nålstick behöver du inte bry dig om mina inlägg!
LIA
Tycker du disskuterar så jädra dumt.
Spelar väl ingen roll hur mycket jag än lär mina hundar respekt o allt vad det innebär o rymma när jag ändå inte är där o kan korrigera det.
Kan ju ta som ett ex satte in Piru i hundgården i dag dels klippte jag gräset dels är det svalare där än inne. behöver ju aldrig ens stänga grinden åt han, han skulle aldrig ens fundera på o gå utanför inte ens om jag går in. Men åker jag till jobbet då kan jag ju garantera att han inte sitter kvar där 9 timmar senare när jag kommer hem.