Stamtavlan???

Nenneh

Trådstartare
Någon som vet var man kan få info ang stamtavlan typ hur deras släkte ser ut typ tävlingsresultat avelsmässigt. Syskon m.m Sen om d finns foto på dom å lite historia om dom. Hur dom va eller är osv osv... För ja vill ha reda på så mycket som möjligt om min isis å ja fick inte veta så mycket av förra ägaren :( Å ja vet inte hur ja ska kolla upp d :crazy: Tacksam för all hjälp ja kan få :)

Sv: Stamtavlan???

Nu är ja kanske dum :angel: Men vad är det för något :confused: E d en hemsida eller???

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 827
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 763
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden

Hästrelaterat