Sv: STALLTRÅDEN (prestentation av era stall!)
Nu ska vi se, tog mig friheten att kommentera era alla lite grann, men jag har bara postitivt att säga tror jag
.
lenven: Jättefint stall, gillar verkligen färgen på själva boxarna och detser verkligen stifullt ut med de dära boxgallren! Skönt med en så fin sadelkammare och bra ridbana intill med.
Ingela_S: Ser jättefräscht ut och luftigt ut i stallet - och bra ordning och reda med, det gillar jag. Jag är även svag för den ljusgula fina färgen på husen brevid själva stallet
.
Àlin: Jättefint och fräscht men samtidigt mysigt!
Jempa: Fint och välorganiserat. Bra ordning och reda!
sessan: Mysigt men fint på samma gång. Verkligen jätte ljust och fräscht, jag gillar att ni verkar ha mycket naturliga ljusinsläpp.
Bounce: Otroligt fint verkligen! Stallinredningen är jätteläcker, och det syns att du verkar gilla att ha ornding och reda också
. Shettisboxen var väldigt söt dessutom.
Fröken_Skåne: Mysigt men ljust och fräscht. Det gillar jag.
superstar: Mysigt stall, ser välordnat och 'städat ut' . Bra med sadelkammaren och det med
.
MercedesBenz: Ser ut att vara ett litet mysigt stall.
werah: Ser fint ut, välordnat. Gillade den inbjudande ingången ni hade vid det lilla stallet.
silly: Ser fint och samtidigt mysigt ut. Ni verkar ha en välordnad sadelkammare med och jättefina hagar!
Prestige: Ditt stall ser jättefint och inbjudade ut utifrån sett. Invändigt är det verkligen en personligprägel på stallet, men superfint
.
Pacific: Ser jättetrevligt ut när det är så pass ljust och fint som det är i ditt stall. Trevliga fönster, ser trevligt ut att de kan titta ut bra och de ser ju varandra bra trots den murade väggen, ibland kan det ju även vara en fördel att hästarna kan gå i undan och vara helt i fred (t.ex. min egen dam behöver ha lugn och ro i boxen när hon står och äter och har 'helväggar' till sina hästkompisar sett.
Bison: Ser fint och välordnat ut. Och ni ser ut att ha jätte lyxigt ridhus!
.
scarlettlady: Lite mörk inredning för min smak, men samtidigt är det ju lite praktiskt när det är en mörkare inredning. Men ni verkar ha väldigt fina hagar!
ehtrod: Ser ljust och trevligt ut av vad man kan se på bilden.
Rebecka83: Jättefint verkligen! Superljust och fräscht men samtidigt en liten personlig 'nisch' på det hela. Jag gillar formen och knopparna över gallrena mycket.
Desert_Wind: Jättefint! Ganska enkelt men stilfullt.
Scilla: Superfint. Gillar grinden och staketet, ser snyggt ut. Invändigt tycker jag om den enkla träfärgen och att det ser så ljust och fräscht ut.
Hallonsoda: Lite annorlunda men ser ut att vara ett jättefint stall. Verkar vara en fantastisk miljö och omgivning runt omkring!