Stackars, stackars lilla vän...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Generalen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 072
Sv: Stackars, stackars lilla vän...

Herregud vad hemskt! :cry: Inget staket? Finns det alltså ställen med glödande kol som ligger helt öppet sådär? Fan, stackars tjejen och stackars hund :crazy::cry:

Tydligen :crazy:. Det står att det är skyltat, men hur många barn och hundar tänker på det? Nu är hon visserligen 16 men det springer säkert omkring flera yngre barn i dom skogarna...

Vidrigt. Fruktansvärt sätt att dö på och fruktansvärt att se sin älskade vän dö på det sättet.

Skänker några tårar och tankar till hunden och de anhöriga. Hoppas att alla kommer finna frid.

Stackars hund och stackars tjej hoppas att något görs åt det från myndigheternas sida eller från företaget frivilligt..

Ja, det är fruktansvärt synd om alla inblandade i detta. och detta ska ju naturligtvis undersökas... Men om man inte har en TOTALkontroll på sin hund... varför låter man den då springa lös....

Vadå "totalkontroll"? Hur hade "totalkontroll" på hunden kunnat hindrat denne från att ramla ner i en grop med glödande kol!? Matte visste ju lika lite som hunden att gropen fanns!

Ja, det är fruktansvärt synd om alla inblandade i detta. och detta ska ju naturligtvis undersökas... Men om man inte har en TOTALkontroll på sin hund... varför låter man den då springa lös....

"Totalkontroll" har nog ingenting med olyckan att göra. Det är nog svårt för hunden att komma på inkallning när den fallit ner i en grop med glödande kol... :mad:.

Vad händer med alla vilda djur då, inget djur kan läsa skyltar.

Det är ju lika vidrigt vilket djur det än är som plågas ihjäl sådär :(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 861
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 280
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
899
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka