Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

KL

Petruska, mandalaki, Niyama och så Mitten såklart. Och så några till som jag just nu inte kan komma på.

Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Det är rätt många jag skulle vilja träffa och en del som jag inte känner något behov av att träffa någonsin :cautious:.
Har även träffat en del (många år sedan) och några känner jag IRL.

Jag skulle vilja träffa Texaz
Eftersom vi brevväxlade när vi var unga :)

* Jenny *

Jag är inte så aktiv här och många nicknames faller i glömska, men rakt av så skulle det (av olika anledningar) vara kul att träffa Mandaliki, Niphredil, Marvin (läkaren? Blandar ihop alla med liknande namn), Petruska, Eyez, Migo, Escodobe, Ramona, Nebraska, Golit mfl mfl
Och framför allt vill jag äta tårta och dricka saft med Foinix :)

Ooooh jag fick vara med :love:
Vi har ju chansen nästa vecka nu :nailbiting:

Mandalaki ja! Henne vill jag också träffa :)

Ja , som rubriken tyder, jag skulle vilja träffa många, av olika anledningar.

skulle vilja träffa
Enya
Lena Furberg
Miran
Silverkedjan
Fanny
Mandalaki
Jane Done
Gammeln
McGywer ( har iallafall pratat i telefon)

Men martha, det är väl samma gäng som du velat träffa i såna här trådar de senaste tio åren eller så? Förnya dig:devil:

Jag vill egentligen inte träffa någon. Precis som nån annan i tråden skrev så tycker jag att det är kul att bara ha bilder av folk som jag uppfattar dem här.

Men OM jag nu skulle vilja det så går jag på förnyarlinjen och väljer ett skönt gäng från ÄU:

niphredil
Mammas
Lillelorden
LindgrenV

Skarpa, smarta, roliga brudar:D

*KL*

Jag tycker att denna tråden är som gjord för att agera katalysator för en massa Buke-träffar runt om i landet. :)

kl

Jag skulle vilja träffa TinyWiny, eller ja vi SKA träffas!
Jag vill också träffa Lacy Covergirl, visst heter du så?
Och så klart athena_arabians.
Självklart martha, men det vet du ju redan! ;)

MacG har jag träffat och han kommer få stå ut med att träffa mig fler gånger, den stackaren.
Inte_Ung kommer jag också träffa fler gånger.
Jag ska ju flytta till deras landskap! Stackars dem :D

Jag har flera vänner från buke som jag träffar irl och som jag gillar skarpt, de träffar jag ju också då och då.
Men fina stollan har flyttat till mitten av Sverige och lämnat skåne så henne vill jag träffa snart liksom!:love:

Det finns säkert flera , men jag kommer inte ihåg nick så bra, lär väl återkomma med fler sedan! :P

Sedan finns det ånga jag INTE vill träffa, inte ens för att kolla om de är lika ... irl.

Ja du får väl komma hit och träffa mig nån gång igen ;)

Ja, den där Bukemaffian har man ju hört talas om. Den skulle jag vilja träffa.

Då tycker jag att du ordnar en bukemaffiaträff så får vi se vilka som kommer, helt enkelt:D

Kan ju bli ett sätt att äntligen få den definierad.;)

KL

Nevin ...........

KL

Jag skulle vilja träffa The_Connemara irl å visa att jag inte är så farlig som jag kan låta här :D
Jag är ju faktiskt mest snäll..

Bison, Lady vip, tuaphua, Enya för att de verkar intressanta och Tornblomma för att hon är vacker att se på och verkar ha så roliga kläder :)
Förhoppningsvis så har hon ngt spännande att säga också..

Lovisaleonora och Ramona är också spännande personer, åtminstone här.

Jag kom på att jag skulle vilja träffa samma gäng som dig, och dig också :) Och Fiorano och hennes fina ponnys!

Oj! Du anar inte hur smickrad jag blev nu! :) :o

Detsamma, såklart. Finns ett helt gäng till, ingen nämnd ingen glömd känner jag. :)

Gerns fru skriver här ibland och båda är aktiva på FB.

Här är jag! Vi fick oss en liten mini-Gern så stor-Gern har riktat sitt fokus bort från bukediskussionerna. Men han modererar fortfarande.

Den jag skulle vilja träffa mest av alla är nog Tiny Winy. Hon verkar så himla go, klok och omtänksam. Sen är jag så himla impad av Nytt Nick, hon verkar också klok som en bok.

Jaa Fiorano är ju faktiskt spännande hon också med sina fina ponnysar :)

Rebecca_Joli har jag ju redan träffat men henne skulle jag vilja träffa mera!

Niphredil
Tuaphua
Honung
Inte_ung (mest eftersom vi näästan känner varandra genom hennes fd granne, haha)

VLMF
Elefanten
Aqva
Breccia
Kissing_spine
Fossing
Carran
Fjädern
...
Är nästan som familj numera, efter "Fantens killtråd", så dem vill jag träffa varenda dag!

Jag får ju inte glömma Maran heller, vi har spelat Wordfeud sen den tråden startade i princip. Hon verkar också vara klok och mysig som person. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka