Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Men martha, det är väl samma gäng som du velat träffa i såna här trådar de senaste tio åren eller så? Förnya dig:devil:

Jag vill egentligen inte träffa någon. Precis som nån annan i tråden skrev så tycker jag att det är kul att bara ha bilder av folk som jag uppfattar dem här.

Men OM jag nu skulle vilja det så går jag på förnyarlinjen och väljer ett skönt gäng från ÄU:

niphredil
Mammas
Lillelorden
LindgrenV

Skarpa, smarta, roliga brudar:D

Hahaha, känner ju inte till några nya ju ...sååå aktiv är jag inte längre :p
Vill för det träffa dessa oavsett vad du tycker,,,:D

Herregud, känner inte till hälften av namnen i denna tråden knappt ju :o

Senast ändrad:
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag vill nog mest äta middag hos alla i Tittar i ditt kök-tråden.
Blir lika hungrig varje gång den uppdateras.

Jag ar SA sugen pa att aka och halsa pa dig Bew ... Vi ska till Calgary i slutet pa September sa kanske da ... fast det ar lite langt till dig darifran.:p

jag ar jattelangt fran allting. Astrakigt!! :yuck:

Men nan dag ska du o jag traffas! Det bara ar sa!

-----------

O Martha, Karamellen o Em...

Jag traffas hemskt superduperjattegarna nar jag kommer hemmat..!

Och framför allt vill jag äta tårta och dricka saft med Foinix :)
Right back at ya! :D

kl

Jag ar en av de som tycker det ar lite kul att ha sin egen bild av bukefolket men visst finns det manga jag ar nyfiken pa. En hel hog. De flesta for att de verkar vara kloka, starka, eller pa andra satt intressanta manniskor. Och sa finns det nagra som gor mig nyfiken eftersom vi nastan alltid tycker heeelt olika.

Dig glömde jag!! Dig vill jag verkligen träffa, du är typ min gud.

Dig glömde jag!! Dig vill jag verkligen träffa, du är typ min gud.
Haha nu tar du val i lite men tack! :D

Du ar en av dem som jag skulle kunna tanka mig att traffa ocksa.

Fran AU aven Araminta, Mammas, Niyama... listan fortsatter, vissa kanner jag igen pa avatar, eller pa sattet att skriva, snarare an nick. Fran S ar det ocksa manga intressanta manniskor. Det ar verkligen omojligt att rakna upp alla, vissa ar inte heller sa aktiva och atminstone en av dem har inte langre kvar sin anvandare har.

KL

Jag skulle vilja träffa Miao och tacka för alla goda råd jag har fått av henne via Facebook.
Hellas och Björk för att de verkar vara så otroligt vettiga.
Ramona och TinyWiny för att jag tror att våra liv är så otroligt olika och det skulle vara jättekul att höra mer om dem.

Oj, tack! *glad*
-------------------------------------------------

Jag skulle vilja träffa.... eller tja, skulle vilja och skulle vilja, chanserna har funnits med buketräffar och annat, men jag har inte tagit dem. Kanske är jag innerst inne inte tillräckligt intresserad..?

Men nåja, om jag säger såhär istället; det finns ett antal personer jag tror jag skulle kunna ha många givande, utmanande och roliga diskussioner med även IRL.

För att nämna några (för jag är urdålig på att minnas vissa nick):
Enya - som jag tycker verkar vara en oerhört empatisk, klok och stark kvinna.
mabuse
mandalaki
tanten
Petruska
TomasN
golit

Sen finns många nick som jag liksom har en vag känsla av att vi brukar dela värderingar, som t ex du, HeleneK samt ett antal till. Jag är urdålig på att minnas vem som skriver vad. :o

Jag vill nog mest äta middag hos alla i Tittar i ditt kök-tråden.
Blir lika hungrig varje gång den uppdateras.

Den tanken har även slagit mig... Halvåtta hos mig med Bukefalosprofiler hade säkert varit både sevärt och trevligt att deltaga i. :)

Lovisaleonora! Det är hon som gör att jag inte behöver vara särskilt aktiv här på buke, hon skriver ju "mina" inlägg för det mesta. Vore kul att se hur lika vi är på riktigt.

Sen skulle jag gärna träffa Mandalaki och Petruska - två kloka och pålästa kvinnor som jag tror i grunden har åsikter som är ganska lika mina även om vägen till "grunden" ibland kan skilja sig rejält. Dom känns båda lite anonyma på något sätt så frågan är vilka människorna bakom nicken är? Kittlande! ;):D

Ramona - en klok kvinna med en riktigt skön, ärlig och avslappnad inställning till livet och som bjuder på sig själv på ett sätt som gör att det känns som om man nästan känner människan bakom nicket. Gillas!:love:

Å Golit! Herregud vad spännande det vore att träffa "han som skriver Golits inlägg" som han själv brukar uttrycka det. Är han lika härligt kreativ i tanken som han verkar? I så fall skulle han gärna få ha en hedersplats vid middagsbordet här varje vecka! :D

Sen finns det en hel del kreativa människor från konst-, inredning- och gör-det-själv-trådarna som vore kul att få träffa.

Sist men inte minst: Alla dom människor som enligt min egen åsikt tänker helt uppåt väggarna. Präktiga, trångsynta, bakåtsträvande, fördömande osv. Fast dom vill jag kanske egentligen inte träffa. Snarare vara en liten fluga på väggen som betraktar hur dom lever. Gärna bläddra runt lite i deras bakgrund också. Hur BLEV det så? Spännande! :eek::D

honung skulle jag vilja träffa o se om hon är lika otrevlig på riktigt, som hon alltid är mot mig på detta forumet ..verkligen :) ...

Suck martha, du kan verkligen inte låta bli. :down: Dålig stil.

Vi har ju dessutom redan träffats. Over and out.

------------------------------------------------------------

Det är många jag tycker vore trevligt att träffa härifrån buke. Men det känns taskigt att plita ner namn mot de jag glömmer nämna så jag låter bli.

Kan inte låta bli att fråga men; Har någon av er typ dödat den andres katt eller nått, eller vad är det frågan om? :o

Oj, vill du träffa mig! :) Konstigt nog känns det lite som om vi träffats redan men det har vi väl inte......?

Jag är väldigt nyfiken på många härinne men känner att det kanske är lika bra att de får förbli Buke-andar! De jag träffat, på Mässorna, har samtliga varit glada överraskningar, måste jag ändå säga! Jag tycker det är fruktansvärt roligt när nick kommer fram och presenterar sig och man plötsligt får ett ansikte och ett leende till avataren! Själv var jag ju så obotligt korkad att jag registrerade mig med mitt eget namn så det lilla nöjet är liksom borta.

Senast ändrad:

Vi har ju redan en Mulles_matte här, annars skulle det varit ett självklart val för dig :D

Vad glad jag blir och vad generad jag blir för att jag glömde nämna dig, du har ju alltid varit given! Minns att jag redan för många år sedan sa att jag ville träffa dig :D Och att jag tycker att du är så klok! Du har ju inte alls blivit mindre klok med åren heller liksom :p Vi får se om det blir en buketräff i "våra" trakter nån gång kanske!

Jag glömde också Anna, hoppas hon inte skäller på mig sedan :D

Jamen du är ju så ROLIG!

Nu har jag inte varit på ÄU på länge, och inte så mycket på Buke över huvud taget, men jag kommer ihåg när jag plötsligt upptäckte dig i nån tråd och du bara sköt av den ena onelinern efter den andra. Jag skrattade högt!:D
Vad du är snäll!

Jag kan intyga att jag är precis lika rolig i verkligheten! ;)

Vet inte om Zlatan är så aktiv längre (vilket jag iof inte heller är), men henne skulle jag vilja träffa samt Agapi som jag har pm:at mycket med... Finns en hel hög skulle jag tro, men rent spontant så är det dessa två!

Och jag vill ju träffa dig såklart! Och hedinn, henne missade jag också att nämna.

Right back at ya! :D

kl

Jag ar en av de som tycker det ar lite kul att ha sin egen bild av bukefolket men visst finns det manga jag ar nyfiken pa. En hel hog. De flesta for att de verkar vara kloka, starka, eller pa andra satt intressanta manniskor. Och sa finns det nagra som gor mig nyfiken eftersom vi nastan alltid tycker heeelt olika.

Haha Foinix ...DIG skulle jag verkligen vilja träffa....men du "känner" ju mig redan ganska så väl ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka