Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och mina superpowers heheHaha Foinix ...DIG skulle jag verkligen vilja träffa....men du "känner" ju mig redan ganska så väl![]()
Egentligen skulle jag nog vilja fylla ett gigantiskt rum med alla bukemedlemmar och se vad som hander. Lite som ett socialt experiment.![]()
KL
Någon måste nämna Jonaz också. Superkille![]()
Det är sant.Det är ju lättare att välja ur vilka man inte vill träffa än vilka man vill träffa!![]()
Fast är det inte så med alla bukefalister? Jag tycker att jag "känner" flera stycken, trots att jag aldrig träffat dem IRL och inte ens vet hur de ser ut.Ramona - en klok kvinna med en riktigt skön, ärlig och avslappnad inställning till livet och som bjuder på sig själv på ett sätt som gör att det känns som om man nästan känner människan bakom nicket.
Ja, Kat skulle jag också vilja träffa. Men jag har henne på Facebook så jag får i alla fall lite av hennes kloka ord ibland.![]()
Oj, vill du träffa mig!Konstigt nog känns det lite som om vi träffats redan men det har vi väl inte......?
Jag är väldigt nyfiken på många härinne men känner att det kanske är lika bra att de får förbli Buke-andar! De jag träffat, på Mässorna, har samtliga varit glada överraskningar, måste jag ändå säga! Jag tycker det är fruktansvärt roligt när nick kommer fram och presenterar sig och man plötsligt får ett ansikte och ett leende till avataren! Själv var jag ju så obotligt korkad att jag registrerade mig med mitt eget namn så det lilla nöjet är liksom borta.
Det är ju lättare att välja ur vilka man inte vill träffa än vilka man vill träffa!![]()
Då tycker jag att du ordnar en bukemaffiaträff så får vi se vilka som kommer, helt enkelt
Kan ju bli ett sätt att äntligen få den definierad.![]()
Det är ju en lysande idé. Men tänk om bukemaffiosos inte vill ge sig tillkänna? Vad lockar man med? PK-godis?
Jag skulle komma bara för att jag känner mig så utanför någon eventuell maffia som det går. Så bara för att jäklas skulle jag komma!