Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Oj! Du anar inte hur smickrad jag blev nu! :) :o

Jamen du är ju så ROLIG!

Nu har jag inte varit på ÄU på länge, och inte så mycket på Buke över huvud taget, men jag kommer ihåg när jag plötsligt upptäckte dig i nån tråd och du bara sköt av den ena onelinern efter den andra. Jag skrattade högt!:D

Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jamen klart vi ska ses, du ska ju bli gudmor till min unge.

Mitten: absolut! Så fort jag är lite rikare så hakar jag på!

*kl*

Jag har träffat de flesta som jag verkligen har velat träffa (universum lyssnade kanske på mig :D ) men har fortfarande några som jag tycker verkar vara roliga, vettiga och som jag gärna skulle hänga med någon gång av lite olika anledningar :)

Paddington
Dentaku
Cillamuffins
Hedinn
Squarepants

Vem ska annars ha Baby Honey Poppi när jag är ute och svirar på helgerna? :confused:

Klart jag ska träffa henne - men DIG:eek:

Har inte spanjoren nån skitsnygg singelmorbror? Isåfall kanske vi kan barnvakta tillsammans:angel:

Haha! Faktum är att han har massa morbröder! Ta en helg i Madrid så kan du hänga vid poolen, dricka drinkar med mig (obs! bonus!) och så kan du få dejta en i taget (du är ju trots allt en rekorderlig [min stavningskontroll föreslog "rekordbillig" - jävla mansgrisiga dator] kvinna som bara dejtar en mor/farbror per kväll)!

Och justja, så kan ni passa min lilla Poppi tillsammans.

Rekordbillig:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Ja, jag är väl tacksam om du isåfall inte marknadsför mig på det där viset för morbröderna:D

Men alltså en helg - hur tänkte du att man skulle kunna nöja sig med en per kväll då?:o

PS och jag tar tillbaka det där med skitsnygg, I'm in no position att vara kräsen. Det räcker om han är över 1.65 och inte rasist.:)

Senast ändrad:

Oj. Med helg menar jag ett par veckor (han har seriöst sex (!) morbröder så det kan ta ett tag). Jag slant på tangenterna bara.

Och jag marknadsför dig inte som nåt annat än världens mest briljanta kvinna ska du veta. Allt jag kan säga på spanska är dock 'el hombre come una cebolla' ("mannen äter lök") så jag vet inte hur mycket jag faktiskt kommer kunna förmedla. Men A for effort, som jag brukar säga!

A for effort, jag dör:laugh::laugh:

Heter inte kvinna mujer? Isåfall kan du nog säga la mujer come una cebolla. Det är sant, visst äter jag lök:)

Sjukt bra, mandalaki! Det här är kirrat känner jag. Ska bara SMS:a pojkvännen och underrätta men han förstår nog!

Jag vill egentligen inte träffa någon. Precis som nån annan i tråden skrev så tycker jag att det är kul att bara ha bilder av folk som jag uppfattar dem här.

Fast jag kan rätt tryggt plocka ut en massa typer eftersom det är föga troligt att jag träffar dem i verkligheten:D.

kl

Nu kommer jag ju på en massa folk jag gillar här, men måste sluta rabbla namn nu tror jag. Jag kommer ändå att glömma nån.

Fast Hazel måste jag ju bara nämna. Och Bew. Och Bläckfisken.

Formulera dig försiktigt bara så han inte undrar vad du har rökt...

Jag körde just buketräff i Google translate och fick svaret buketräff. Tänk att det heter samma på spanska:)

Tänk att det heter samma på spanska :)
Fantastiskt!

Och oroa dig inte, jag slänger ihop en schysst formulering och kör den genom Google translate så att det blir ordentligt gjort.

Ps. mandalaki heter mandalaki på spanska också! den föreslog att jag skulle testa från malaysiska istället men då blev det också samma sak. Tänk - till och med i Malaysia vet de vem mandalaki är :love:

reunión foros ;)

Foros:confused:

Ps. mandalaki heter mandalaki på spanska också! den föreslog att jag skulle testa från malaysiska istället men då blev det också samma sak. Tänk - till och med i Malaysia vet de vem mandalaki är :love:

Ja, jag är då inte förvånad:angel:

Men dagens bästa är faktiskt rekordbillig:laugh:

KL

Åh, vad glad jag blev över att bli omnämnd! Fina ni är :love:

Jag älskar ju att träffa människor, trots att jag innerst inne är högst osocial. Har ju redan träffat Mammas, Reykjavik, Lightzone och Stormkast (kanske någon mer!?), och alla är störtsköna typer :love:

Jag vill träffa så många att det är helt omöjligt att räkna upp alla, för då skulle jag glömma någon. Så jag säger som Lårdis; Ingen nämnd - ingen glömd!

Jag kom på en bukefalist som jag verkligen skulle vilja träffa eftersom hon dels verkar vara en fantastisk person på många sätt och dels för att hon var otroligt hjälpsam och stöttande gentemot mig förra året när det var lite tufft i mitt liv;
Cattis_E

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka