Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Luff, Bewildered, Red_Chili, Blueberry, Glimfeather är dom jag kommer på så här på rak arm. Har träffat några som är supertrevliga irl och det skulle vara superkul med en megastor Buketräff någon gång![]()
Fan of Bill kan rekommenderasen otroligt stark och härlig människa!
Jag har inte hängt här så länge men det finns några som jag gärna skulle vilja träffa i verkligheten för att de verkar vara roliga och pratsamma. Jag tänker inte skriva några namn eftersom jag antar att det skulle ses som ett raggningsförsök med tanke på att jag är man och nyreggad.
Inser att mitt inlägg låter lite bittert och gnälligt, men det är inte meningen.
Fast känns det som ett problem när man ska träffa människor? Jag tycker att det är skönt och underbart med människor som vågar säga vad de tycker och som har bra och vettiga argument för varför de tycker som de gör. Men de behöver absolut inte tycka samma som mig för att vi ska vara kompisar!Finns nog egentligen ingen jag INTE skulle vilja träffa, men vissa känner jag mer för än andra, trots (eller tack vare?) att vi inte alltid är överens i vårt tänkande![]()
Hur vet du att det är en han?![]()
Fast känns det som ett problem när man ska träffa människor? Jag tycker att det är skönt och underbart med människor som vågar säga vad de tycker och som har bra och vettiga argument för varför de tycker som de gör. Men de behöver absolut inte tycka samma som mig för att vi ska vara kompisar!
Och tack och lov tänker vissa som mig, annars hade jag nog inte haft så mycket vänner som jag har då jag många gånger kan avvika från vad de flesta andra tycker.
Vill mest träffa sonic76. Är f.ö den enda jag kan komma på just nu..
Bukemaffian!![]()
Ja, den där Bukemaffian har man ju hört talas om. Den skulle jag vilja träffa.