Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Oj, flera... Nu känner jag mig lite pinsam nästan :o Men jag skulle vilja träffa Mabuse och Niphredil och TinyWiny, som jag kan komma på bara sådär. Och jag vill prata jobb med sjoberga (tror jag det var?) Annars är det ibland i trådar jag känner att jag skulle vilja träffa nån, men så glömmer jag bort vem det var... Själv känner jag mig så okänd och tråkig här :p

Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Ja dig också :D ...o tanten ....det kommer fler o fler...;)

Luff, Bewildered, Red_Chili, Blueberry, Glimfeather är dom jag kommer på så här på rak arm. Har träffat några som är supertrevliga irl och det skulle vara superkul med en megastor Buketräff någon gång :D

Bengall var det ja. Gern kommer jag ihåg ;)

Lite humor att man redan sprungit på större delen av de som nämns här.
För att anknyta till tidigare tråd så tillhör jag dem som vågar hojta till om jag ser någon jag misstänker mig "känna". Ibland behövs det inte mycket, två vita hundar, rätt uppsättning akvariefiskar, en inropad travhäst....vips finns där en bukefalist i andra änden.

kl

Jag skulle vilja träffa Hastflicka , em-pirre och speedway.

Och Mammas, hen verkar en kul prick:D

Åh, vad glad jag blev! :)

kl

Jag hade nog främst velat träffa de som hänger på hundforumet. Sen finns det massor av folk som skriver väldigt kloka inlägg i de andra forumen också, fast jag vet inte om jag vågade träffa dem. Man skulle ju känna sig hur dum som helst :D

:D

Jag har redan träffat flera bukefalister, det är alltid lika roligt :)
Ramona är kvar på min att-träffa-lista, vi har gemensamma vänner så det borde inte vara så svårt. Och Kethets. Och typ alla i Beahtråden på Ungdom. Och Tornblomma och Zewz, de gamla rävarna :D
Och så skulle jag vilja träffa Stormkast och ge henne en bamsekram, trots att hon säkert hatar kramar. :angel:

Jag skulle vilja träffa de som jag har som vänner på FB. La till de flesta för att vi spelade samma spel. Slutat spela men de är idag en del av min FB vardag. Ramona också eftersom vi turas om att vinna i WF. ;)

Kl ja vart tog Bengall vägen. De separerade och flyttade från min port. Det var väldigt spännande att inse att vi var grannar
när vi var och hälsade på Martha.

Jag vill gärna träffa flera av er.

Bengall finns på FB, han köpte egen häst efter separationen.

Gerns fru skriver här ibland och båda är aktiva på FB.

KL

Jag skulle vilja träffa TinyWiny. Hon verkar väldigt smart och jordnära :) Skriver alltid så kloka svar!

Vad är poängen med en tråd som denna? Att få vissa att känna sig utanför? Ja, det är nog effektivt.
Vilken tur att några vill träffa mig. Ett tag trodde jag att jag skulle få skämas ihjäl mig för att ingen skulle komma ihåg mig. Har kännt mig lite utanför också för jag är inte med i innegänget

Finns det ett innegäng???:o

men du Gammeln var ju med i första inlägget ....

jag inser att det är många jag vill träffa , men det är så när minnet sviker och det kommer upp mer o mer folk man kommer på .

em-pirre ...lite sugen på dig men du brukar alltid vara så aggressiv fort jag skriver nåt ...men det kan jag också vara fast jag är en osedvanligt trevlig människa mot alla som är trevliga mot mig :) ...så en hel del av dom kanske också är trevliga i grunden ;) ---

honung skulle jag vilja träffa o se om hon är lika otrevlig på riktigt, som hon alltid är mot mig på detta forumet ..verkligen :) ...

sen har jag ju som sagt träffat en väldigt massa bukare redan och dom nämner jag inte för dom är ju redan avklarade

Morrrr! :D Nä vi brukar väl mest ha olika åsikter helt enkelt :)

Obs, notera TVÅ smilysar

ja ja, det är väl för vi är finnar båda två :p ...vi sägs ju ha lite temperamente

KL

Jag skulle vilja träffa Miao och tacka för alla goda råd jag har fått av henne via Facebook.
Hellas och Björk för att de verkar vara så otroligt vettiga.
Ramona och TinyWiny för att jag tror att våra liv är så otroligt olika och det skulle vara jättekul att höra mer om dem.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka