Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj. Visste inte det var tillsalu.
Där var jag för bara ett par veckor sen och spelade Airsoft i stora byggnaden. Håller på och rasar på vissa ställen inomhus så är avspärrat.
Bäst och springa försiktigt, speciellt när det sviktade i golvet kändes det nervöst. 😅 :nailbiting:

Vattentornet skulle jag däremot gärna äga. Ser så mysigt ut utifrån. Blir alltid lika förtjust när jag ser det. :love:
 
Mina föräldrar bor i närheten så brukar gå där med hundarna. Det fick kriktik för att månadshyrorna var så höga + inköp :)
Men det är ett coolt område
Ja, månadskostnaden var inte rolig. Det finns bostadsrätter med liknande månadskostnad här, men då brukar ofta bostäderna vara något billigare. Och det är ändå en förort till Sthlm.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
55 56 57
Svar
1 126
· Visningar
80 044
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 021
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 859
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp