Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och mannen har börjat leka med tanke att flytta till Skåne i framtiden. Började ju genast scanna av marknaden för att drömma lite och fastnade för detta, framförallt exteriört .

https://www.hemnet.se/bostad/gard-5rum-tomelilla-kommun-hedeberga-1202-18686563

:love::love::love::love::love:

Jag vill också bo så !!! UNDERBART ....
Tycker det va helt ok på insidan med... Det enda tråkiga va ju det helvita Vardagsrummet men som tur e hade de inte rört golvet där iaf !
 
Jag och mannen har börjat leka med tanke att flytta till Skåne i framtiden. Började ju genast scanna av marknaden för att drömma lite och fastnade för detta, framförallt exteriört .

https://www.hemnet.se/bostad/gard-5rum-tomelilla-kommun-hedeberga-1202-18686563

Det finns bara ett fel med Skåne och det är att det är för långt ifrån allt och alla jag känner, som jag redan har för långt till där jag bor nu...

Go for it! Det där området är så jäkla fint.
 
Här har tiden stått still...

hemnet.se/bostad/fritidsboende-4rum-dalhem-tyllinge-vasterviks-kommun-muntorpsvagen-10-18703617#gallery
Helt i min stil! Varsam renovering med färg, tapet, nytt enkelt kök osv och ordentligt underhåll så hade det blivit utmärkt till mig. Passar utmärkt för min känsla för hus. Jag gillar inte det urgamla med snidat pråligt och dyyyyyyyyyrt (skrytboende från förut) och inte heller det nya, raka, grå, intetsägande. Och förstås inte det med överdrivet lyx. Utan just... de här husen. Kanske för att jag bott i några sådana hus, i varierande skick, jag vet inte, men ett sådant här underhållet varsamt renoverat hus är precis min grej. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
55 56 57
Svar
1 126
· Visningar
80 070
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 024
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp