Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu fattar ju jag att huset som står på tomten sannolikt är bortom räddning, annars hade de nog inte sålt det som en tomt. Men efter att ha plöjt Det sitter i väggarna, Hjälp vi har köpt en bondgård! och Husdrömmar (ja, jag är föräldraledig som samtidigt letar hus) så kan jag ju inte låta bli att fantisera om hur det skulle bli om någon räddade det. Skulle man kunna ha ett stort sekelskifteshus så nära stan? Skulle man kunna få ha stall på tomten i framtiden? En handelsträdgård? Drömmigt!

https://www.hemnet.se/bostad/fritidsboende-58m2-gudo-haninge-kommun-tutviksvagen-42-18492201
 
Nu fattar ju jag att huset som står på tomten sannolikt är bortom räddning, annars hade de nog inte sålt det som en tomt. Men efter att ha plöjt Det sitter i väggarna, Hjälp vi har köpt en bondgård! och Husdrömmar (ja, jag är föräldraledig som samtidigt letar hus) så kan jag ju inte låta bli att fantisera om hur det skulle bli om någon räddade det. Skulle man kunna ha ett stort sekelskifteshus så nära stan? Skulle man kunna få ha stall på tomten i framtiden? En handelsträdgård? Drömmigt!

https://www.hemnet.se/bostad/fritidsboende-58m2-gudo-haninge-kommun-tutviksvagen-42-18492201

Med tanke på att det knappt finns några bilder på huset så är det nog i riktigt dåligt skick. Men allt går ju att rädda, det är bara en fråga på hur mycket det få kosta.

I helgen ska vi rita kök på Ikea 🥳😍 Alla idéer börjar landa och vi är så taggade. Funderar på att skaffa ett instagramkonto med före/efter för att minnas den här tiden med glädje!
 
Med tanke på att det knappt finns några bilder på huset så är det nog i riktigt dåligt skick. Men allt går ju att rädda, det är bara en fråga på hur mycket det få kosta.

I helgen ska vi rita kök på Ikea 🥳😍 Alla idéer börjar landa och vi är så taggade. Funderar på att skaffa ett instagramkonto med före/efter för att minnas den här tiden med glädje!
Det har jag! Gör det, det är jättekul att bläddra tillbaka och ha en "bildbank"!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
55 56 57
Svar
1 126
· Visningar
80 074
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 024
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp