Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fiiiiint ! Fast jag vill bara ha bostadshuset och caféet - resten hade blivit jobbigt .....
Fast rätt överkomligt ändå när man jämför med att nybyggda (enkla, fula ) hus i tätorten - med 500 kvm tomt - går på sisådär 3,5 miljoner (och ibland lite mer till och med)......Lite dyrt för så lite mark.
Här får du inte hälften av den arealen utan hus för de pengarna.Lite dyrt för så lite mark.
Trodde det bara var 08or som köper hästgård med den arealen.Här får du inte hälften av den arealen utan hus för de pengarna.
Dyrt? Hade det legat vid oss hade det kostar minst 3 miljoner med all den marken.Lite dyrt för så lite mark.
Vi har hästgård och vi har 3 ha. Och det kostade ett antal miljoner att köpa.Trodde det bara var 08or som köper hästgård med den arealen.
Jag önskar mig såna dörrarKronogården, ett timmerhus i Hultsfred byggt år 1698 och orenoverat:
Udda att uthusen inte är fotograferade samt att det är så sparsamt med fakta? Mäklaren har verkligen inte förtagit sig.....
Snarare väldigt billigt med tanke på alla faciliteter!Lite dyrt för så lite mark.
Men har för mig att det stod 17 ha. Är väl helt ok för en hästgård. Lät billigt.Lite dyrt för så lite mark.
Skulle inte tro att så många o8 or köper hästgård med 17 ha utan betydligt mindre.Trodde det bara var 08or som köper hästgård med den arealen.
Den jag svarade var ca 2 - 3 ha.Men har för mig att det stod 17 ha. Är väl helt ok för en hästgård. Lät billigt.
De vill väl få något som ser helt sterilt ut att likna hemtrevligt.https://www.hemnet.se/bostad/137846...um=link&utm_campaign=tipsa&utm_content=iphone
Konstigaste stylingen jag sett, vad e grejen med alla dessa blommor som e slängda överallt o prylar utspridda o i detaljbild?!
Gräsligt!https://www.hemnet.se/bostad/137846...um=link&utm_campaign=tipsa&utm_content=iphone
Konstigaste stylingen jag sett, vad e grejen med alla dessa blommor som e slängda överallt o prylar utspridda o i detaljbild?!
Nej, drygt 4 hektar tror jag att det var. Men det gick tyvärr inte att dubbelkolla, för huset var nu sålt, såg jag.Den jag svarade var ca 2 - 3 ha.