Beror på vad för slags överraskning det är antingen jättelyxigt eller flagnande fula tapeterÄh, det blir som ett dyrt kinderägg - en överraskning på insidan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på vad för slags överraskning det är antingen jättelyxigt eller flagnande fula tapeterÄh, det blir som ett dyrt kinderägg - en överraskning på insidan
Och verandan!Ååååh, loftet alltså
Fast jag blev lite förvirrad över var det där "matrummet" var på planritningen fick titta efter kaminen och då få ihop det i huvudet Lite knepig planritning men det är verkligen härligt att de lyckades få en sådan småstugekänsla och ändå ha ett par större rum också
Torpar idyll? Jaaaa
Det här huset hade en insida verkligen i min smak - ljust och vitt med några mörka detaljer
men ... huset ser ROSA ut utifrån i mina ögon! Det är nog rött tegel men likväl så ser det rosa ut
Dock så går väl tegel att rappa och måla typ ... och trädgården var fin
Med 4 ha åker/betesmark ifall någon känner sig frestad
Mattor skulle jag nog också ha, men ljusa sådana!Förutom att jag tycker det ser löjligt kalt ut utan mattor och att golven är såna som kommer bli redigt ful-gula. Och tegel är det bästa och fulaste som finns! Jag älskar vårt oranga tegelhus bara jag slipper se utsidan själv - men det är totalt underhållsfritt
Det perfekta huset för en crazy catlady med andra ord (är det i typ Danmark eller dylikt där det är problem med vandrande sanddyner?)Sandlåda ingår!
Räcker säkert till flera sandlådor
Utmärkt poäng! Fast ... det blir jäkligt jobbigt om man ska hitta alla kissklumpar och bajskorvar bland all sand i husetDet perfekta huset för en crazy catlady med andra ord (är det i typ Danmark eller dylikt där det är problem med vandrande sanddyner?)
Namibia tror jagDet perfekta huset för en crazy catlady med andra ord (är det i typ Danmark eller dylikt där det är problem med vandrande sanddyner?)
Inte riktigt samma som Danmark alltsåNamibia tror jag
tja det hus jag har duger rätt fint med inte so fancy men great! eller hur @cirkus ?http://www.svenskfast.se/gard/kronoberg/ljungby/stromsnasbruk/gunghult-3131/131341#bilder Rent spontant så tänkte jag på @quarter4ever förstå vilka buketräffar du skulle kunna hålla där!
Över 30 sovplatser bara i hotell delen...tja det hus jag har duger rätt fint med inte so fancy men great! eller hur @cirkus ?
emn sure en våt dröm för mig
70 m2 ligghall och 200m2 hus nu och rejäl dyngstack samt stall och loft - som sagt inte så fancy men det funkar samt rejäl trädgård och hagar om ca 7 haÖver 30 sovplatser bara i hotell delen...