Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch, det är borttaget nu - å jag hann inte se :down:

Men nej vad trist! :down:
En snabb googling fick åtminstone fram husets framsida.

b073d2e5b55fd1d98ed49e17fb77a2ef.jpg

... Och en bild från insidan.

9b13e0389a77906cc4f3e44df302e7a5.jpg

Det där fattar jag inte, ska jag köpa en fastighet så har staten jakträtten??

Så här verkar det hänga ihop, ett undantag med vad jag antar mycket gamla anor:

http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19870259.HTM

10 a § Staten har jakträtten på den mark som vid utgången av juni 1992 ingick i kronoparken Tullgarn och angränsande kronoegendomar även som kronoegendomarna på Eriksö i Stockholms och Södermanlands län, kronoparken Karlsby i Östergötlands län, kronoegendomen Ottenby kungsladugård i Kalmar län, kronoparken Halle- och Hunneberg i Västra Götalands län, kronoparken Haddebo i Örebro län, kronoparken Grönbo i Örebro och Västmanlands län samt kronoparken Kloten i Örebro, Västmanlands och Dalarnas län. Lag (2000:593).

Rätt tråkigt hus och inredningen var hemsk. Takfläkten i sovrummet:wtf:

http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1384866&images=1

Jag håller med @Gabbi om att det var jättefint! Inredningen tycker jag möjligtvis var lite tråkig bitvis, men absolut inte hemsk. Takfläkten var väl inte det modernaste man sett, men den ingår ju tack och lov inte!
Det som går bort för min del är läget, men för de flesta hade det nog snarare varit en tillgång.

Huset var mumma! Tack @AndersB för att du visste hur man fixar bilder :)

Jag håller med @Gabbi om att det var jättefint! Inredningen tycker jag möjligtvis var lite tråkig bitvis, men absolut inte hemsk. Takfläkten var väl inte det modernaste man sett, men den ingår ju tack och lov inte!
Det som går bort för min del är läget, men för de flesta hade det nog snarare varit en tillgång.

Huset var mumma! Tack @AndersB för att du visste hur man fixar bilder :)

Gillar inte alla trämöbler, pösiga soffor och fula tavlor. Men huset verkar ju populärt för två som lägger bud iaf.

Såg det var sålt nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 137
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar