Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näst sista bilden ... http://hemnet.sfd.se/BildLista/Default.aspx?objgid=OBJ31171_1267385408 ... Intressant inredningsdetalj i ett badrum :D Själv hade jag hellre haft ett badkar än ... den där... Pjäsen..

Nog för att jag hört talas om Säkert vatten men det där var väl att ta i! :rofl:

Man kan då inte påstå att det var stylat inför fotograferingen men jag tyckte det var ett trevligt ställe med potential. Mycket jobb givetvis (tex taket vid kaminen :crazy:) men det kan bli riktigt fint. Under förutsättning att stommen är sund då.

Nog för att jag hört talas om Säkert vatten men det där var väl att ta i! :rofl:

Man kan då inte påstå att det var stylat inför fotograferingen men jag tyckte det var ett trevligt ställe med potential. Mycket jobb givetvis (tex taket vid kaminen :crazy:) men det kan bli riktigt fint. Under förutsättning att stommen är sund då.
Fullkomligt livsfarligt på loftet, inget räcke vid trappan! :eek:

Näst sista bilden ... http://hemnet.sfd.se/BildLista/Default.aspx?objgid=OBJ31171_1267385408 ... Intressant inredningsdetalj i ett badrum :D Själv hade jag hellre haft ett badkar än ... den där... Pjäsen..

Jag tror att det är så här att det finns någon slags försäkringskrav på att företag som har kassaskåp ska ha dem i ett låsbart utrymme, så att man kan låsa rummet när man pillar med pengar och då stoppar många helt enkelt in kassaskåpet i badrummet eftersom det är låsbart. Har sett det på flera olika ställen.

Nu var det länge sedan jag läste i den här tråden, men jag snubblade över ett hus idag som jag bara måste dela med mig av (ifall ni inte redan sett det)
http://hus14.mspecsweb.se/objekt/?type=deal&deal_id=MDA5N3wwMDAwMDAwMDAxNHw1OA..
Alltså, badrummen?! Tapeterna?! Det är helt fantastiskt det där huset :D
:rofl: Jag vet inte ens var jag ska börja, toaletten är helt fantastisk, träfigurerna i öppna spisen, vad föreställer de egentligen? Är det en gubbe som slår den andra eller? :confused: Hur många olika träslag/färger kan man ha på en panel? Hur många mönster får plats i ett rum? Helt fantastiskt! :D

:rofl: Jag vet inte ens var jag ska börja, toaletten är helt fantastisk, träfigurerna i öppna spisen, vad föreställer de egentligen? Är det en gubbe som slår den andra eller? :confused: Hur många olika träslag/färger kan man ha på en panel? Hur många mönster får plats i ett rum? Helt fantastiskt! :D

Jamen asså förutom tapeten just i badrummet så gillade jag det pastellrosa kaklet, kanske inte lika mkt med ljusblått badkar och handfat och vit toastol :p MEN det kan funka ;)
Tvättstugan behöver ju (tyvärr) renoveras så då måste man väl (tyvärr) ta bort all de färgglada kaklet :( Och nej inte ironisk alls jag GILLADE de olika färgerna av kaklet.

Sen är jag inte en stor fan av blommiga tapeter så de överlag funkar inte för mej, men de olika färgerna i panelen gjorde att man skulle kunna överväga att ha panelen kvar.. Den blev ju iaf inte trist och enformig :P

Jag gillar't :) sött litet hus...

Det är så många frågor som kommer fram i samband med att en ser huset!
Jag undrar t.ex om golvet tog slut på övervåningen? Eller varför är det tre olika sorters golv?!

Nu var det länge sedan jag läste i den här tråden, men jag snubblade över ett hus idag som jag bara måste dela med mig av (ifall ni inte redan sett det)
http://hus14.mspecsweb.se/objekt/?type=deal&deal_id=MDA5N3wwMDAwMDAwMDAxNHw1OA..
Alltså, badrummen?! Tapeterna?! Det är helt fantastiskt det där huset :D

Jag blev nog lite åksjuk av det hela jag... O_o

Fast gubbarna var roliga :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 855
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama