Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu finns det inga vidare bilder i annonsen men det här är ett riktigt paradis! En egen ö vore verkligen drömmen, fast 300+ hektar är kanske lite i överkant... :D

http://www.areal.se/fastighet.aspx?i=gard-karlshamn-tjaro&r=2

Googlad bild
Tj%C3%A4r%C3%B6.jpg

Tjärö är fint, spenderade många somrar där som liten. Men det är ju upplagt för att ha typ läger och inte att bo där själv.

Fast har man pengar nog att köpa hela ön för kan man nog avgöra själv om man vill bedriva verksamhet där i fortsättningen eller ha stället för sig själv ;).

Tanken fram tills nu (tydligen) var ju att låta ön bli flyktingförläggning... Känns verkligen optimalt, eller inte.

WOW!!!

Hade jag massor av pengar skulle jag ta det direkt! ÄLSKAR det!

Iom att "gångjärnen" sitter kvar innanför de stora glasskivorna ser jag potential med att sätta ditt nån typ av dörrar som gör att man kan få mer "fönsterkänsla" när de är stängda och som man sen öppnar upp och får vyn...

En hel del saker skulle man få göra om men den som börjat måste haft en väldigt häftig "tanke" med stället =)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 858
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama