Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här huset är väl mest normalfult men planlösningen på "spa-avdelningen" tar nog priset.
Vad är tanken? Att avrunda badet med lite avgaser? :p

7B9A7345-F72F-4395-80ED-7FA620867B88.jpg

Det här huset är väl mest normalfult men planlösningen på "spa-avdelningen" tar nog priset.
Vad är tanken? Att avrunda badet med lite avgaser? :p

Jag funderade först på varför man hade satt staket framför garageportarna. Men sen förstod jag varför. Men det var ett konstigt val att ha kvar den ena garageporten.

Sen förstår jag inte riktigt vad alla bilder på golv och väggar (de där inget annat syns) ska vara bra för.

Jag var på husvisning för första gången på många år idag!
Det är ett par goda vänner som funderar på att byta upp sig;

http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-balsta-brunnsta-habo-kommun-backa-kvarns-vag-24-6713823

Själv noterade jag några detaljer mäklaren glömt att förmedla...

20141109_141712_545fd67be087c31a241b347e.jpg
20141109_141717_545fd682e087c31abba247ae.jpg
Nja? Det står ju att ett av uthusen har ett stort renoveringsbehov och av fotot att döma så stämmer det ju, även om de inte fotat invändigt? :confused:

image

I övrigt tycker jag huset var fint. :)

Nja? Det står ju att ett av uthusen har ett stort renoveringsbehov och av fotot att döma så stämmer det ju, även om de inte fotat invändigt? :confused:

image

Det var lite skämtsamt skrivet och fotat;)
Jag gillar också huset och tomten. Ligger helt avskilt, supermysigt!:)

image

Det är snarare i behov av att rivas än att renoveras.

I övrigt tyckte jag också att huset så trevligt ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 858
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama