Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
:p inga vackra färgval mätt i dagens mått, men tidsenligt - för 60-talet? Ser lite tråkigt ut men där mäklaren verkligen inte ljuger om han sagt - med potential ;)
Nä det har han inte. :)
Gillar tapeten i sovrummet på nåt sätt, den hade varit läcker på bara en vägg. Nu blir det lite grylligt, särskilt för att vara ett sovrum.

Ännu en "förstörd" gård:

http://www.maklarhuset.se/till-salu/villa/vara-long-long_lagmanstorp_8-557782?referrer=hemnet

Jag hade kunnat köpt stället för ladan/uthusen, men gråter när jag ser att de styckat av den till futtiga 7000kvm :(
Själv skulle jag aldrig våga röra vid ett eternithus

PS var en gång spekulant på ett - eternit är OK så länge man inte rör den - men förlorade budgivningen. Nya köparna hade sedan in ett gäng litauer som rev ner fasaden utan någon som helst skyddsutrustning.:rage: Unga grabbarna :cry: Lite synd om grannarna också

Själv skulle jag aldrig våga röra vid ett eternithus

PS var en gång spekulant på ett - eternit är OK så länge man inte rör den - men förlorade budgivningen. Nya köparna hade sedan in ett gäng litauer som rev ner fasaden utan någon som helst skyddsutrustning.:rage: Unga grabbarna :cry: Lite synd om grannarna också
Det har vad jag sett inte svenska byggarbetare heller så länge de inte behöver såga eller slipa. Har för mig att om man hanterar hela plattor behövs inga tillstånd. Lös asbest inomhus däremot, då krävs det en hel del när det gäller skydd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 858
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama