Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den röda mattan hade jag låtit vara kvar, åttiotalet är nog på väg in igen.

Slottet som hörde till stallet ser ut såhär:

Hellidens-Slott-och-Vandrarhem_0.jpg

Jag tyckte faktiskt ombyggnaden var bra gjord för en gångs skull, kändes som att de som gjorde den själva tänkte bo där och inte bara i spekulationssyfte för att sälja när det var klart. Den röda mattan hade jag låtit vara kvar, åttiotalet är nog på väg in igen.

Slottet som hörde till stallet ser ut såhär:

Hellidens-Slott-och-Vandrarhem_0.jpg
Åh det var också häftigt! :D Fast jag är inte så brydd om vad som är inne eller inte, jag skulle må dåligt av att gå och trampa på den där mattan dagligen oavsett om den är modern eller inte... ;)

Jag tog tillbaka första delen av mitt tidigare inlägg.

Ser väldigt underligt ut att golvet i stalldelen är höjt med en meter eller så förutom i mitten där de har soffgruppen.

Jag funderade lite och det kanske är för att fönstren i stallet sitter ganska högt och att man velat få normal höjd på dem?

Senast ändrad:
Åh tänkte precis lägga in en bild på Helliden!
Tänk om man hade haft slottet med stallet som stall :love:
Aldrig i livet att jag velat haft det. Jag är delägare i ett stort gammalt slott och det kostar enorma summor i underhåll, som tur är är det bara en mycket liten del jag äger. Det har en egen hemsida: http://www.svaneholm.com/

Det är ruskigt fint, men underhållet är baksidan som aldrig försvinner.

Haha det har har jag aldrig hört :rofl:
Fast jag förstår fåglarna om de flyger upp och ner över Tidaholm, det hade jag med gjort... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 858
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama