Ja den inredningsarkitekten skulle jag aldrig anlita, möblering/möbler o mattor samt kristallkronorna är totalt befriade från existensvärde.Hel kul hus! Fast den där rödrutiga mattan skulle nog vara det första som åkte om jag skulle köpa huset...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den inredningsarkitekten skulle jag aldrig anlita, möblering/möbler o mattor samt kristallkronorna är totalt befriade från existensvärde.Hel kul hus! Fast den där rödrutiga mattan skulle nog vara det första som åkte om jag skulle köpa huset...
Möblerna räknar jag kallt med att säljarna tar med sig! Annars vill jag ha avdrag på priset!Ja den inredningsarkitekten skulle jag aldrig anlita, möblering/möbler o mattor samt kristallkronorna är totalt befriade från existensvärde.
Åh det var också häftigt! Fast jag är inte så brydd om vad som är inne eller inte, jag skulle må dåligt av att gå och trampa på den där mattan dagligen oavsett om den är modern eller inte...Jag tyckte faktiskt ombyggnaden var bra gjord för en gångs skull, kändes som att de som gjorde den själva tänkte bo där och inte bara i spekulationssyfte för att sälja när det var klart. Den röda mattan hade jag låtit vara kvar, åttiotalet är nog på väg in igen.
Slottet som hörde till stallet ser ut såhär:
Jag skulle givetvis göra en pool i nedsänkningen i golvetSer väldigt underligt ut att golvet i stalldelen är höjt med en meter eller så förutom i mitten där de har soffgruppen.
Jag funderade lite och det kanske är för att fönstren i stallet sitter ganska högt och att man velat få normal höjd på dem?
Jag har ett exakt likadant hörnskåp som på bild 27!
Aldrig i livet att jag velat haft det. Jag är delägare i ett stort gammalt slott och det kostar enorma summor i underhåll, som tur är är det bara en mycket liten del jag äger. Det har en egen hemsida: http://www.svaneholm.com/Åh tänkte precis lägga in en bild på Helliden!
Tänk om man hade haft slottet med stallet som stall
Det är du på bild på startsidan eller? I nattskjorta!Aldrig i livet att jag velat haft det. Jag är delägare i ett stort gammalt slott och det kostar enorma summor i underhåll, som tur är är det bara en mycket liten del jag äger. Det har en egen hemsida: http://www.svaneholm.com/
Det är ruskigt fint, men underhållet är baksidan som aldrig försvinner.
Haha, att du gissar det! Kunde varit faktiskt.Det är du på bild på startsidan eller? I nattskjorta!
Har bara hört att det är Tierp de flyger på rygg över.Hmm, bara jag som är uppvuxen med talesättet "till och med skatorna flyger på rygg över Tidaholm så de slipper se eländet" ?
Har bara hört att det är Tierp de flyger på rygg över.
Ja, ja, fågel som fågel.Fast det är kråkorna över Tierp enligt talesättet. Olika fåglar kanske har olika preferenser