Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Började tänka när jag såg den här lägenheten att trappan såg lite farlig ut, men sådana trappor är ändå rätt vanliga...
Sen såg jag vad trappan ledde upp till och såg att det fanns ännu mer livsfarliga lösningar i den lägenheten, nån som skulle våga sova här?
Började tänka när jag såg den här lägenheten att trappan såg lite farlig ut, men sådana trappor är ändå rätt vanliga...
Sen såg jag vad trappan ledde upp till och såg att det fanns ännu mer livsfarliga lösningar i den lägenheten, nån som skulle våga sova här?
Åh vad synd att det huset fått förfalla hade kunnat vara helt underbart med den verandan och trapphusethttp://www.hemnet.se/bostad/gard-50m2-storlinge-borgholms-kommun-storlinge-18-6628436 Avdelning "försköningar av mäklaren" Fast nog skulle det kunna bli ett härligt hus men frågan är om man inte får lägga ner orimliga summor...
Sist, dvs ganska nyligen låg jag länge på sjukhus, bl a för att utreda varför jag fick krampanfall. En gång fick jag krampanfall i sömnen när jag låg i sängen. Vaknade av att jag låg på golvet, hade ramlat ner med huvudet före, vägrade sen ligga i sängen, de fick dra ner min madrass på golvet. Så nej, där skulle jag inte våga sova.
Nej! Inte jag, inte efter den gången jag föll från högst upp på en trevåningssäng ... eller den gången jag nästan föll av min säng under sömnen. Och den där trappan ser ju rent av livsfarlig ut!
Och tänk er om det blev något fel på teven däruppe just när man ligger i sängen mitt på natten ... jag kan tänka mig hur jag liksom sträcker ut mig och tänker bara liiite till, liiite till ... SPLATT!
Fint men nej tack, jag föredrar mitt liv
Den kan vi stoppa in under avdelningen: Hur många bilder på utsikten kan man ta? Jag skulle gärna veta lite mer om hur rummen ligger i förhållande till varandra istället för närbilder på mikron och utsikten...23 mille för en 5a i Stockholm?
http://www.skeppsholmen.se/sv/object/images/bellmansgatan-6b--5-tr-434261/
Var ett hus till salu i närheten av mig där en riktig crazy catlady hade bott. Där hade de faktiskt skrivit i annonsen att det var i behov av omfattande renovering och sanering. Kan ju tänka er hur illa det var.För den händige . Älskar verkligen det uttrycket när det i själva verket betyder "riv och bygg nytt" eller möjligen "en snickare med lust att riva bort allt ända in till timmerstommen" .
Snacka om misshandlat gammalt torp... .
Vad skall dom ha för det rucklet? Dubbelgaraget o en del andra byggnader vore bra objekt för brandkåren att öva på, blir nog billigare än att riva.http://net.sfd.se/webpack/wpBildLista/Default.aspx?firmanr=17388&objgid=OBJ17388_1260951076 Spana in ena sovrummet. Köket är väl ingen höjdare heller.
De begär 1,3 miljoner. En del skog och lite åker till tror de va 28 hektar.Vad skall dom ha för det rucklet? Dubbelgaraget o en del andra byggnader vore bra objekt för brandkåren att öva på, blir nog billigare än att riva.
Av vad jag kunde bedöma utifrån bilderna så verkar åkermarken ligga i träda o vara odikad, kan ju ha fel iofs. Det kanske finns tillräckligt med virke i skogen för att motivera priset?De begär 1,3 miljoner. En del skog och lite åker till tror de va 28 hektar.
Av vad jag kunde bedöma utifrån bilderna så verkar åkermarken ligga i träda o vara odikad, kan ju ha fel iofs. Det kanske finns tillräckligt med virke i skogen för att motivera priset?
Men det var ju köket som VAR höjdaren, ge mig ett äkta 50-talskök any day .http://net.sfd.se/webpack/wpBildLista/Default.aspx?firmanr=17388&objgid=OBJ17388_1260951076 Spana in ena sovrummet. Köket är väl ingen höjdare heller.
Fast trappor utan räcke eller ledstång är väldigt vanligt i "privata hus", tycker jag ser det i vart och vartannat hus, spec i de "nya, moderna, stilrena" husen. Hade aldrig vågat ha så själv.Såna trappor är inte tillåtna tror jag. Det ska finnas räcke.
Och sängen känns ju också läskig.
Stället ligger i Dalsland, de mesta av skogen är nerhugget, åkern är utarrenderad, vet ej hur länge.Det beror väl på läget också? Här i stockholmsområdet får man knappt en beboelig barack för den summan. Hade det där legat i Stockholm hade det varit nästan gratis. Hur prisbilden ser ut där den ligger kan jag däremot inte svara på, så det går ju inte riktigt att säga om priset är rätt eller inte.