Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Varbergarna fortsätter visst i samma spår allihop.
Fantastiskt insida!
Men utsidan lär väl avskräcka ett gäng potentiella köpare :cautious:
http://www.maklarhuset.se/till-salu...allstorp-kallstorp_84-555953?referrer=blocket

Jag gillade utsidan på båda! :D Den med blå fönster kändes lite skarp men det tror jag är kameran och i verkligheten är det nog betydligt trevligare.

Hur nära är nära enligt dig? Har du kollat bilderna kartan över det aktuella objektet?

Ja det har jag, och 4km med sjö/sankmark emellan är nog nära för att det ska kunna bli ljudstörning men inget jag själv skulle se som en dealbreaker. Mest troligt hörs det väl inte alls de flesta dagarna.

Men du får väl fråga Kethets istället?

texasblogg
Hit är det jag ska :) Det var nog med i början av året här, när det var till salu!

Ja det har jag, och 4km med sjö/sankmark emellan är nog nära för att det ska kunna bli ljudstörning men inget jag själv skulle se som en dealbreaker. Mest troligt hörs det väl inte alls de flesta dagarna.

Men du får väl fråga Kethets istället?
Jag har inte hunnit orientera mig helt om vilken gård det är men ljudet och jakten stör motorvägen.
Sen är nog marken största dealbreaken

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 858
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama