Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Missförstå mej rätt men jag bara ÄLSKADE huset... Och det är få gånger jag gillar "arkitektritade" (eller wannabearkitektritade) hus... Sen finns det tapeter och färger som inte skulle va kvar en sekund om jag hade det huset...
Men sen guldklimpar som ena sovrummet med vita "blommor" där några är svarta... :love: med fönstret som släpper in ljuset :love:

Och ursäkta om jag trampar nån på tårna (ägaren är ju uppenbarligen hästägare och kan ju finnas här) men HUR tänkte man när man bygger ett helt nytt badrum och tar BLÅTT småkakel ? Och sen SVART tvättmaskin och torktumlare.
Och hallen :wtf: Turkost och orange ?

Sen har jag svårt att tro att stallet är godkänt i takhöjd.

Missförstå mej rätt men jag bara ÄLSKADE huset... Och det är få gånger jag gillar "arkitektritade" (eller wannabearkitektritade) hus... Sen finns det tapeter och färger som inte skulle va kvar en sekund om jag hade det huset...
Men sen guldklimpar som ena sovrummet med vita "blommor" där några är svarta... :love: med fönstret som släpper in ljuset :love:

Och ursäkta om jag trampar nån på tårna (ägaren är ju uppenbarligen hästägare och kan ju finnas här) men HUR tänkte man när man bygger ett helt nytt badrum och tar BLÅTT småkakel ? Och sen SVART tvättmaskin och torktumlare.
Och hallen :wtf: Turkost och orange ?

Sen har jag svårt att tro att stallet är godkänt i takhöjd.

Kan bara hålla med huset i sig, arkiketurmässigt såg fantastiskt härligt ut. Jag har alltid drömt om en sån altan på taket (även om de verkar ha lagt den åt fel håll - solmässigt) och vardagsrum med höjd i taket kombinerat med "vanliga" rum. Gillade även färgen på huset utvändigt. Men inredningen - där har de falerat totalt ;)

Jag tänker mest på brudparet i naturlig storlek. Fy f*n vad jag hade varit rädd varje gång jag gått in i det rummet :nailbiting:
10631655.jpg

@McFlurry Så jäääääävla läskigt! Fattar inte hur folk kan ha sånt i sina hus, jag skulle vara livrädd för att bli mördad i sömnen av dem!

"Bry dig inte om oss! Vi väntar bara på att du ska äta upp och sen gå och lägga dig och somna så vi kan komma upp och bryta nacken av dig."

:eek::eek::nailbiting::nailbiting:

Men alltså det värsta är ju att det är inte precis det första huset som figurerat här i tråden som har såna läskiga dockor! Vad är det för fel på folk som tycker att det är lämplig inredning? :cry:

:eek::eek::nailbiting::nailbiting:

Men alltså det värsta är ju att det är inte precis det första huset som figurerat här i tråden som har såna läskiga dockor! Vad är det för fel på folk som tycker att det är lämplig inredning? :cry:
Nej men det är jättemärkligt faktiskt! Dels förstår jag inte varför man vill ha det, dels förstår jag inte hur man törs. Jag trodde typ ALLA tyckte dockor var jätteläskiga?

http://bostad.lansfast.se/bilder.aspx?GUID=49GRMPP1A63KKQPN&typ=CMLantbruk Vem köper det här? Fullständigt opersonligt hus som ser ut att ligga mitt ute på en fotbollsplan. Det finns liksom inget som gör att man känner något som helst sug...

http://www.lrfkonsult.se/varatjanster/Fastighetsformedling/?objectid=4A1J4TA0K0O3GN7K
Hej och välkommen till 70 talet... Inte riktigt vad jag hade väntat mig på insidan... :D

Tyckte det första huset såg ut som en modern klubbstuga både utvändigt och invändigt :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 856
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama