Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tal om märkliga detaljbilder.
Jag blir lite nyfiken på vad mäklaren tyckte var så intressant med det här handtaget när hen tvunget skulle ha detta som detaljbild

2ronw2u.jpg

Hur var det? Var det någon som var på jakt efter en liten övernattningslägenhet i Stockholm? Den här var billig och trevlig! :D http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-9rum-ostermalm-stockholms-kommun-narvavagen-31-6594311

orginellt minst sagt, Antingen hatar eller älskar man väl det. Det är uppebarligen någon som gillar konst som säljer. Men jag hoppas den inte ingår (man kan ju undra med alla bilder där tavlorna verkar vara i fokus ;))

Ännu en säljande detalj (kanske kan förklara priset ;)):
image

Man vet att det kommer va illa när de envisas med att visa exteriörbilder först , sjöbilden 2 ggr tom ;)

Fast det hller jag inte med om generellt sett.
Mitt hus som jag köpte är ett fult tegelhus från 70 talet, med en helt underbar utsikt och läge. Vi hade sldrig köpt detta hus om det inte hade just detta läge. Det var helt okej inuti med lite lagom ytrenoveringsbehov...

Ska vi sälja vårt hus någon gång, tänker jag kräva så få exteriörbilder som möjligt på själva huset. För huset har just för stunden gråsa (bra ord för beskriva färgen) eternitfasad och typ mintgrönt plåttak. Ja rent ut sagt skitfult är det.

Vi kanske kan köpa det ihop? :D
Grolanda är kanske inte direkt någon världsmetropol, men jag kan leva med det. Alla där i veckan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 857
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama